Společnost MÉDEA, a.s. byla pověřena nákupem mediálního prostoru pro všechny společnosti finanční skupiny Wüstenrot.
„Za poslední tři roky se nám na základě vhodného mediálního mixu a optimalizace mediálních plánů podařilo významně zvýšit známost značky Wüstenrot jako finanční skupiny, která klientům poskytuje komplexní služby v oblasti financování bydlení, spoření a pojištění. Neustále však hledáme další cesty a formy, jak naplnit naše dlouhodobé cíle v oblasti známosti značky, jejího postavení a vnímání. Proto z výběrového řízení vyšla vítězně agentura MÉDEA se svým návrhem využití našeho mediálního rozpočtu,“ komentovala výsledek Ing. Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot.
Spolupráce Wüstenrotu s agenturou OMD Czech, a.s., která dosud pro Wüstenrot zajištovala nákup off-line médií, a společností ZenithOptimedia, s.r.o, jejímž prostřednictvím Wüstenrot nakupoval on-line reklamní prostory, končí k 31. prosinci 2014.
Komentáře
Přidat komentář