Z pohledu dokumentů se změny vyplývající z nového občanského zákoníku týkají například obchodních podmínek, smluv, pojistek a další tištěné i online korespondence s klienty.
„Změny se dotknou přibližně 60 % našich dokumentů a jejich šablon. Nejde přitom o kosmetické detaily, dokumenty bylo potřeba upravit z hlediska terminologie, datací, odkazů na jiné texty i právního souladu. Mimo jiné z důvodu nutné rychlosti realizace změn to pro nás znamená vysoké dodatečné náklady, a jak v úpravě samotných šablon dokumentů, tak i v provozních systémech,“ říká manažerka korespondence České pojišťovny Šárka Felcmanová.
Většina velkých firem už musela se změnami začít, protože by vše nemusely stihnout k 1. lednu 2014, kdy nový zákoník i doprovodná legislativa nabyde účinnosti. Řada firem tak pro změny dokumentů musela oslovit externí dodavatele.
Copy General
Komentáře
Přidat komentář