„Životní pojištění uzavírají nejčastěji lidé ve věku 30 až 35 let a pro ně je on-line komunikace běžnou součástí života,“ říká Irena Rohlová, ředitelka úseku podpory prodeje Pojišťovny České spořitelny. „Možnosti získat údaje o smlouvě a měnit některé její parametry z pohodlí domova tak využívá stále více klientů.“
Možnost náhledu na pojistnou smlouvu prostřednictvím internetového bankovnictví Servis 24 využilo již 51 000 klientů. On-line změny na smlouvách provedlo 1 100 pojistníků: V 66 % případů měnili kontaktní údaje, 27 % změn připadá na změnu obmyšlené osoby a 7 % klientů měnilo rozložení finančních prostředků ve fondech. Klienti Pojišťovny České spořitelny mohou přes Servis 24 platit pojistné pomocí E-faktury – tuto unikátní službu aktivně využívá přes 400 klientů.
Prostřednictvím internetového bankovnictví Servis 24 získávají klienti kompletní informace o svých pojistných smlouvách. V náhledu vidí pojištěná rizika, aktuální kapitálovou hodnotu, informace o pojistném plnění v případě pojistné události nebo detailní informace o předpise a úhradě platby pojistného. Aniž by klienti museli navštívit finančního poradce či pobočku České spořitelny, mohou on-line měnit kontaktní údaje, obmyšlené osoby nebo rozložení prostředků do fondů.
Komentáře
Přidat komentář