V kategorii „STORYTELLING“ zařadila mezinárodní porota na třetí místo produktové spoty Wüstenrotu (verze „Svědek“, „Hokej“ a „Táborníci“) společně s tiskovými vizuály z kampaně na životní pojištění ProSichr.
pro formát flv není dostupný prohlížeč
Pavel Vaněk, generální ředitel finanční skupiny Wüstenrot uvedl: „Mezinárodní ocenění kampaně na pojištění ProSichr mě velice těší a je důkazem vysoké úrovně naší komunikace. Rád bych poděkoval všem, kteří se na realizaci kampaně podíleli, a to nejen reklamní agentuře, ale také marketingovému a komunikačnímu týmu.“
Kampaň probíhala od února do března 2012 a kromě klasických reklamních kanálů využila i netradiční nosiče – 3D reklamu na tramvajových zastávkách, polepy výtahů v nákupních centrech nebo přestupní stanice pražského metra.
Různé prvky kampaně, buď televizní spoty nebo tiskové vizuály, byly kladně hodnoceny také v marketingových médiích, např. v pravidelném hodnocení kampaní časopisu Marketing & Media nebo měsíčníku Strategie.
„Vynikající umístění v této prestižní soutěži je nejen oceněním naší práce, ale i důvěry, kterou v nás klient vložil. Tím více si vážíme úspěchu, kterého jsme dosáhli v souboji s těmi nejlepšími reklamami z celého světa. Je to pro nás výzva k ještě lepší práci do budoucna,“
komentuje ocenění získané na PIAFu Tomáš Kopečný, managing director agentury Scholz&Friends, která byla zodpovědná za tvůrčí ztvárnění a realizaci kampaně.
Wüstenrot
Komentáře
Přidat komentář