„Stávající exekuci televizního spotu jsme doplnili o tag on s novým produktovým benefitem. I tentokrát chceme komunikačně podpořit pojištění vážných životních situací. Nabízíme příspěvek 60 000 Kč v případě vážných nemocí,“ říká o kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Kreativní ztvárnění tag onu využívá principu perspektivy a ukazuje, jak ‚nevinně‘ si hrají děti, když rodiče na chvilku usnou.“
Koncept i exekuci kampaně připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication.
Pojišťovna České spořitelny komunikuje zvýhodněné akce na podporu pojištění vážných životních situací již pátým rokem. V uplynulých letech proběhly už například akce pro případ infarktu myokardu, mozkové mrtvice, onkologických onemocnění, vážných nemocí způsobených klíštětem, trvalých následků způsobených při dopravní nehodě nebo invalidity.
Podrobnosti o akci najdete na www.flexi.cz/akce.
TV spot můžete zhlédnout zde:
Komentáře
Přidat komentář