Spolupráce UNIQA pojišťovny s Raiffeisenbank nabírá obrátky


			Spolupráce UNIQA pojišťovny s Raiffeisenbank nabírá obrátky
26.1.2012 Tiskové zprávy

UNIQA a skupinu Raiffeisen pojí tradiční dlouhodobá spolupráce, která se datuje od konce devadesátých let. Ve vztahu k Raiffeisenbank došlo v roce 2011 k výraznému zvýšení dynamiky zprostředkovaných obchodů poté, co UNIQA nabídla speciálně upravené a exkluzivní produkty pro prodej u bankovních přepážek a osobních bankéřů. Kmenové pojistné UNIQA pojišťovny přes Raiffeisenbank činilo ke konci roku 2011 celkem 163,7 milionu korun. Meziročně tak vzrostlo o 40 %.


Od února 2011 se v síti banky hlavně prostřednictvím osobních poradců nabízí speciální edice našeho rizikového životního pojištění pod názvem Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA. A sice velmi úspěšně – bilance loňského roku přinesla více než 2 700 pojistných smluv s pojistným téměř 25 milionů korun.


„Vyplatilo se nám počáteční nasazení ještě před startem prodeje v důkladném proškolení obchodního personálu i průběžná každodenní operativní komunikace s bankou. Životní pojištění je zásadním rozhodnutím s dlouhodobým dopadem. Exkluzivní pojištění Dividenda je optimalizováno pro Raiffeisenbank jako mutace našeho vlajkového produktu rizikového životního pojištění, které opakovaně sbírá v posledních dvou letech ocenění jak od odborníků, tak i veřejnosti,“ komentoval výsledek Marek Bártek, odpovědný v UNIQA pojišťovně za spolupráci s Raiffeisenbank.


V minulých dnech kvalitní spolupráci potvrdily i výsledky studie Investiční životní pojištění 2011, při níž společnost Market Vision hodnotila v rámci mystery shopping bankovní služby spojené s nabídkou a sjednáním tohoto produktu. Nejkvalitnější péče se v ČR dostalo právě zákazníkům Raiffeisenbank. Předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček v této souvislosti řekl: „Vnímám výsledek jako doklad oboustranně velmi úspěšné spolupráce, kde se prolíná odbornost kolegů v bance a jejich schopnost hledat pro klienta optimální řešení s naším kvalitním produktem a stabilní podporou.“


Vlajkovým bankovním produktem Raiffeisen je všestranně zvýhodněné eKonto. UNIQA k němu „přibaluje“ úrazové pojištění – loni tak získala na 18 tisíc nových klientů, což představuje penetraci okolo 50 % všech účtů tohoto druhu.


Vzhledem k silnému oživení na trhu hypoték se v současné době rovněž daří odbytu pojištění spojeného s tímto produktem. V roce 2011 přineslo majetkové pojištění k hypotékám dalších 12,5 milionů na pojistném.


Utěšeně rostou i obchody vázané na debetní a kreditní karty Raiffeisen, zahrnující zejména pojištění proti zneužití, cestovní pojištění a pojištění schopnosti splácet. Celkový objem předepsaného pojistného v pojištění ke kartám dosáhl za loňský rok hladiny 10 mil. Kč.


V nejbližší době je plánováno v UNIQA zahájení spolupráce s novou ZUNO bank, která spadá do Raiffeisen International. I pro ni už se připravují speciální pojišťovací produkty určené pro její cílové skupiny.

UNIQA

Zdroj: UNIQA

Komentáře

Přidat komentář

jednou zmizelý komentář

obchodnik,  14. 2. 2012

Zajímavé je, že tento komentář už jsem jednou psal a zmizel.... pročpak asi?
Průzkum Market Vision jsem viděl. Zajímavé je, že Uniqa, jako pojišťovna skončila poslední....Takže se zdá, že banka umí prodávat líp, než pojišťovna - produkt neprodukt. Takže co neudělá banka, pojišťovna nedožene....
Doufám, že tentokráte komentář vydrží....

RSS

Související články