Od února 2011 se v síti banky hlavně prostřednictvím osobních poradců nabízí speciální edice našeho rizikového životního pojištění pod názvem Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA. A sice velmi úspěšně – bilance loňského roku přinesla více než 2 700 pojistných smluv s pojistným téměř 25 milionů korun.
„Vyplatilo se nám počáteční nasazení ještě před startem prodeje v důkladném proškolení obchodního personálu i průběžná každodenní operativní komunikace s bankou. Životní pojištění je zásadním rozhodnutím s dlouhodobým dopadem. Exkluzivní pojištění Dividenda je optimalizováno pro Raiffeisenbank jako mutace našeho vlajkového produktu rizikového životního pojištění, které opakovaně sbírá v posledních dvou letech ocenění jak od odborníků, tak i veřejnosti,“ komentoval výsledek Marek Bártek, odpovědný v UNIQA pojišťovně za spolupráci s Raiffeisenbank.
V minulých dnech kvalitní spolupráci potvrdily i výsledky studie Investiční životní pojištění 2011, při níž společnost Market Vision hodnotila v rámci mystery shopping bankovní služby spojené s nabídkou a sjednáním tohoto produktu. Nejkvalitnější péče se v ČR dostalo právě zákazníkům Raiffeisenbank. Předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček v této souvislosti řekl: „Vnímám výsledek jako doklad oboustranně velmi úspěšné spolupráce, kde se prolíná odbornost kolegů v bance a jejich schopnost hledat pro klienta optimální řešení s naším kvalitním produktem a stabilní podporou.“
Vlajkovým bankovním produktem Raiffeisen je všestranně zvýhodněné eKonto. UNIQA k němu „přibaluje“ úrazové pojištění – loni tak získala na 18 tisíc nových klientů, což představuje penetraci okolo 50 % všech účtů tohoto druhu.
Vzhledem k silnému oživení na trhu hypoték se v současné době rovněž daří odbytu pojištění spojeného s tímto produktem. V roce 2011 přineslo majetkové pojištění k hypotékám dalších 12,5 milionů na pojistném.
Utěšeně rostou i obchody vázané na debetní a kreditní karty Raiffeisen, zahrnující zejména pojištění proti zneužití, cestovní pojištění a pojištění schopnosti splácet. Celkový objem předepsaného pojistného v pojištění ke kartám dosáhl za loňský rok hladiny 10 mil. Kč.
V nejbližší době je plánováno v UNIQA zahájení spolupráce s novou ZUNO bank, která spadá do Raiffeisen International. I pro ni už se připravují speciální pojišťovací produkty určené pro její cílové skupiny.
Komentáře
Přidat komentářjednou zmizelý komentář
Zajímavé je, že tento komentář už jsem jednou psal a zmizel.... pročpak asi?
Průzkum Market Vision jsem viděl. Zajímavé je, že Uniqa, jako pojišťovna skončila poslední....Takže se zdá, že banka umí prodávat líp, než pojišťovna - produkt neprodukt. Takže co neudělá banka, pojišťovna nedožene....
Doufám, že tentokráte komentář vydrží....