Více než rok poskytuje ČP svým klientům službu přímé likvidace


			Více než rok poskytuje ČP svým klientům službu přímé likvidace
20.10.2011 Tiskové zprávy

Během loňského podzimu zažil český trh s povinným ručením jednu z nejvýznamnějších změn za posledních deset let, a to v podobě zavedení tzv. přímé likvidace. Jde o službu, která podstatně zjednodušuje a také zrychluje vyřízení pojistné události z pojištění motorových vozidel. Za necelý rok existence, od října 2010 do srpna 2011, ji využilo téměř 7 500 řidičů pojištěných u České pojišťovny.


Díky přímé likvidaci řeší motorista veškeré události spojené se svým povinným ručením jen s pojišťovnou, kterou si vybral a u které si svůj vůz pojistil. Pokud klienta České pojišťovny nabourá řidič pojištěný u jiného tuzemského pojistitele, nemusí už dohledávat kontakty na cizí pojišťovnu a trávit čas tím, že bude škodu složitě nárokovat jinde. „Jednoduše se obrátí na Českou pojišťovnu a my vše vyřídíme za něj. Škodu zaregistrujeme, zlikvidujeme a vyplatíme pojistné plnění, vše ostatní pak sami dořešíme s pojišťovnou viníka. Je to podobné jako v případě havarijního pojištění. I u něj klient dobře ví, kde si ho sjednal a od stejné pojišťovny chce také vyplatit plnění,“ říká Petr Svoboda, vrchní ředitel produktového managementu občanského pojištění ČP.


Během loňského podzimu nastavila Česká pojišťovna službu přímé likvidace jako nový standard – to znamená, že ji od té doby nabízí všem svým klientům s osobními a lehkými užitkovými automobily bez rozdílu a bez příplatků. Přímá likvidace je tedy u ČP v ceně a mohou ji automaticky využívat všichni klienti.


Přímá likvidace se u našich klientů setkala s kladnými ohlasy. Motoristé čím dál tím více objevují její výhody, především jednoduchost a rychlost řešení pojistné události,“ upřesňuje Radim Nekov, vrchní ředitel likvidace pojistných událostí ČP a dodává: „Z našich statistik ale vyplývá, že většina motoristů má bohužel ještě stále pevně zažitý starý způsob řešení nehody a sami se obracejí na pojišťovnu toho, kdo je naboural se žádostí o náhradu škody. Tím se však zbytečně připravují o výhody, na které mají automaticky u České pojišťovny nárok. Mezi ty nejnovější patří např. zavedení tzv. osobního likvidátora, tedy osoby, která klienta provází celým likvidačním procesem včetně registrace škody.“


Pro ještě jednodušší nahlášení škodní události uvedla Česká pojišťovna letos na jaře na trh mobilních aplikací pro chytré telefony „Pojišťovnu“. Tato první mobilní aplikace pro reálnou pomoc při nehoděumožňuje okamžité nahlášení škody, včetně odeslání fotodokumentace, přímo z místa nehody. Aplikaci si z Android Marketu či App Store zdarma stáhlo již více než 10 000 uživatelů. „Během své půlroční existence prošla aplikace Pojišťovna několika výraznými aktualizacemi. K aplikaci pro nahlášení dopravní nehody postupně přibyly funkce pro sjednání cestovního a nově také úrazového pojištění,“ uzavírá Petr Svoboda.


Aplikaci Pojišťovna si můžete stáhnout přímo do svého mobilního telefonu prostřednictvím QR kódů:

 

                      iPhone                                       Android

 

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články