Ve zprávě jsou prezentovány realizované strategické cíle společnosti v oblasti ziskovosti a bezpečnosti hospodaření a pětiletá rozvojová strategie, která se soustřeďuje především na pokračování dosavadního zaměření na ziskovost a stabilitu hospodaření.
Skupina Triglav tak v těchto náročných ekonomických poměrech neustále uskutečňuje svoje cíle. To potvrdila také aktualizovanou strategií do roku 2017, jejíž přijetí významně ovlivnilo výsledek minulého roku. Okolnosti se na trzích, kde Skupina Triglav působí, změnily, proto Skupina upravila svou strategii.
Tím způsobem chce reagovat na makroekonomické vlivy, zmírnit očekávaný pokles pojistného, vytvářet růst na zahraničních trzích a upevňovat vedoucí úlohu na slovinském trhu. Poslání a vize Skupiny Triglav zůstávají nezměněny, jsou zaměřeny na ziskovost a bezpečné hospodaření, které vytvářejí bezpečnější budoucnost.
Kromě toho základní strategické cíle přibližuje čtenářům výroční zprávy videosnímek, který pojišťovna natočila ve spolupráci s Davidem Kaduncem, ultramaratóncem a ambasadorem Triglav běhu (Triglav tek). Film zajímavým způsobem představuje rozvojovou strategii Skupiny do roku 2017, interaktivní PDF vydání umožňuje rychlé přecházení mezi jednotlivými částmi.
Díky použítí nejmodernějších webových technologií se stránky se automaticky přizpůsobí médiu, na němž se nachází uživatel a jsou tak jednoduše dostupné ze všech mobilních zařízení a ve všech vyhledavačích.
Výroční zpráva Skupiny Triglav za rok 2013 je naleznete na-na samostatných webových stránkách http://lp2013.triglav.eu ve slovinštině a na adrese http://ar2013.triglav.eu v anglickém jazyce.
Komentáře
Přidat komentář