„NA100PRO dokazuje, že si našlo své příznivce nejen mezi našimi klienty, kteří si tohoto produktu sjednali již téměř 100 tisíc kusů, ale i mezi odbornou veřejností - jak ukazují výsledky letošní Zlaté koruny,“ uvedl generální ředitel Kooperativy Martin Diviš. „Tržní úspěch NA100PRO i získaná ocenění jsou pro mě jasným důkazem toho, že kvalita a dobrý nápad se mohou prosadit i na tak konkurenčním a cenově senzitivním trhu jako je oblast povinného ručení,“ doplnil ředitel Úseku pojištění motorových vozidel Kooperativy Milan Houžvic.
V průběhu slavnostního večera v pražském Top hotelu získala Kooperativa rovněž první (TREND) a třetí (START PLUS) místo v Pojištění podnikatelů a univerzální životní pojištění PERSPEKTIVA získalo stříbrnou korunu ve své kategorii.
Unikátní povinné ručení NA100PRO kryje 100 % nákladů vzniklých při nezaviněné nehodě. Vzniklou škodu navíc klienti mohou vyřídit přímo v Kooperativě bez ohledu na to, u které pojišťovny má povinné ručení viník nehody. Kooperativa v rámci NA100PRO rovněž zapůjčí náhradní vozidlo po celou dobu opravy a produkt rovněž garantuje odškodnění v případě škod způsobených živly.
Letošní ročník Zlaté koruny patřil k nejlépe obsazeným v celé dosavadní historii. Soutěže se zúčastnilo 206 produktů od 77 finančních společností. Loni soutěžilo 206 produktů 75 společností. Produkty hodnotila Finanční akademie, která měla letos 385 členů. „Takovýto rozsah hodnocení a počet nezávislých odborníků je naprosto ojedinělý. A nezaměřuje se jen na určité části trhu, ale poskytuje fundovaný a kompetentní pohled na všechny jeho oblasti. O mnohém vypovídá i to, jak rostoucí a letos skutečně mohutný zájem veřejnosti je o hlasování pro Cenu veřejnosti ve Zlaté koruně,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Komentáře
Přidat komentář