UNIQA pojišťovna zabodovala v soutěži Banka roku 2015


			UNIQA pojišťovna zabodovala v soutěži Banka roku 2015

UNIQA pojišťovna dosáhla historicky největšího úspěchu v soutěži Banka roku 2015 vyhlašované společností Fincentrum, když třikrát dosáhla na medailové příčky a získala tak kompletní „sadu medailí“.

 

Generální ředitelé pojišťoven na českém pojistném trhu ocenili přínos předsedy představenstva a generálního ředitele Martina Žáčka, který už podruhé získal prestižní titul Pojišťovák roku. Poprvé se tak stalo v roce 2012. V pojišťovnictví se pohybuje více než dvacet let a za tu dobu prošel řadou manažerských pozic, stále v dresu UNIQA. Pozici předsedy představenstva a GŘ převzal v roce 2008, v roce 2014 mu byla svěřena stejná funkce také ve slovenské UNIQA poisťovni. Je činný rovněž v prezídiu České asociace pojišťoven a ve správní radě České kanceláře pojistitelů.

V kategorii Pojišťovna roku 2015 brala UNIQA druhé místo. Odborníci ocenili stálé zlepšování v oblasti servisu. Jen v letošním roce například UNIQA zavedla biometrický podpis prakticky na všech druzích návrhů retailových pojistných smluv, který významně urychluje proces uzavření a zjednodušuje předání dokumentace elektronickou formou a e-mailem. Řadu běžných škod na majetku nebo vozidlech nyní umí UNIQA vyřídit nikoli v řádu dnů, ale doslova hodin. Díky speciálnímu software sloužícímu k selekci jednoznačných menších škod a cíleně nastavenému internímu procesu lze klientovi odeslat pojistné plnění skutečně za několik desítek minut. Proces vyřízení každé škody lze navíc sledovat on-line a průběžně komunikovat elektronicky s likvidátorem. Byla rovněž prodloužena provozní doba call centra pro zákazníky.

Ve specializované kategorii Autopojištění roku 2015 obsadila telematická asistence UNIQA SafeLine třetí místo. Odbornou porotu zaujaly všestranné funkce, jaké dosud žádná jiná asistence pro motoristy na českém trhu nenabízí. UNIQA SafeLine se díky palubní jednotce zabudované do vozidla a spojené přes GPS s asistenční centrálou umí sama zapojit do řešení krizové situace po nehodě – nárazové čidlo hlásí havárii do centrály a přesně určí polohu vozu. Operátoři zajistí obratem potřebnou pomoc na místo. Stejně tak umí SafeLine vyhledat odcizené auto a za pomoci policie ho vrátit zpět majiteli. Kromě toho dokáže SafeLine pomoci v nouzi na silnici, například při defektu nebo nevolnosti, vést elektronickou knihu jízd nebo hlásit blížící se vybití autobaterie. V některých verzích počítá UNIQA SafeLine dokonce pojistné podle ujetých kilometrů – sváteční řidiči s ročním nájezdem do 20.000 km ušetří až 25 % z pojistného. Asistenci SafeLine si pořizuje nyní asi 400 klientů měsíčně. Za uplynulý rok pomohla při 31 haváriích, 54 defektech na silnici a čtyřikrát se podařilo vrátit ukradené auto vlastníkovi, klientovi UNIQA pojišťovny.

Soutěž Banka roku se koná každoročně, letošní ročník byl v pořadí čtrnáctý.

Zdroj: UNIQA pojišťovna

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články