ČPP dosáhla 1 milionu pojištěných vozidel v povinném ručení


			ČPP dosáhla 1 milionu pojištěných vozidel v povinném ručení

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“)dosáhla v těchto dnech mimořádného úspěchu na českém trhu povinného ručení. Stala se teprve třetí pojišťovnou, která má ve své databázi přes milion pojištěných vozidel. Tento údaj byl potvrzen i Českou kanceláří pojistitelů (ČKP).

„Za tímto dlouhodobě cíleným úspěchem stojí vícero faktorů, které se nám podařilo ideálně skloubit a načasovat. Základním předpokladem je samozřejmě kvalitní produkt a příznivá cena. Pouze toto však rozhodně nestačí. Musíte zajistit také perfektní servis od správy smluv po dobrou a rychlou likvidaci pojistných událostí. Za klíčové pokládám velmi dobrou spolupráci se všemi prodejními sítěmi a makléři, což se nám daří,“ uvedl Jaroslav Besperát, generální ředitel České podnikatelské pojišťovny.


Za 15 let svého působení na trhu dosáhla ČPP v oblasti pojištění vozidel, zejména pak v povinném ručení významného tržního postavení. ČPP je dnes třetím největším poskytovatelem tohoto typu pojištění na českém trhu. Pokoření hranice jednoho milionu pojištěných vozidel přitom ČPP očekávala až v průběhu září. Ještě na počátku letošního července měla pojišťovna podle statistik ČKP ve své databázi 989 831 aut.


„Velice nás těší, že důvěra klientů v naši pojišťovnu stále stoupá. A je určitě pozitivní, že povinné ručení už není pouze o ceně, ale významnou roli v rozhodování lidí hraje i úroveň nabízených služeb,“ doplňuje Jaroslav Besperát.


Jednoznačný příklon klientů ke kvalitě potvrzuje i další skutečnost a tou je poptávka dražších variant povinného ručení. ČPP nabízí tři produkty povinného ručení, které se vedle ceny odlišují například limity na škody a rozsahem asistenčních služeb. Zhruba 70 procent řidičů volí střední variantu povinného ručení SPECIÁLPOV, kde jsou asistenční služby v rámci pojistky poskytovány nejen v Česku, ale i v ostatních zemích Evropy.

ČPP

Zdroj: ČPP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.