Soutěžící produkty jsou rozdělené do 15 kategorií, z toho 11 je jich věnováno finančním nástrojům pro spotřebitele, 4 reprezentují nabídku pro drobné a střední podnikatele a nové trendy odráží sběrná (16) kategorie Novinka roku. V soutěži uspěly samozřejmě i pojistné produkty.
V kategorii novinka roku získala ocenění pojišťovna Allianz s produktem: Cestovní pojištění s neomezeným limitem a aplikací NA CESTY s Kolbabou. Tento produkt si sjednalo v loňském roce celkem 365.000 klientů. Jedná se o kompletní pojištění na cesty zahrnující léčebné výlohy v zahraničí, úrazové pojištění, pojištění zavazadel, odpovědnost za škodu a doplňkové asistence. Součástí je také pojištění rizikových sportů nebo pojištění pracovních cest zaměstnanců.
Další úspěch si připsala i Pojišťovna České spořitelny, která získala hned dvě prestižní ocenění v kategorii životního pojištění. Produkt FLEXI životní pojištění si již posedmé za sebou odnesl zlatou medaili, dětské pojištění FLEXI životní pojištění – JUNIOR obsadilo bronzovou příčku. Produkt FLEXI se může pochlubit již 710.000 sjednanými smlouvami za rok 2014.
V kategorii životního pojištění uspěla spolu s PČS i Kooperativa, která přebrala cenu stříbrnou, a to s produktem životní pojištění PERSPEKTIVA. Mezi výhody, které porotci uvedli, patřily například:
- Bonusové pojištění v podobě jednoho ze tří pojištění zdarma dle výběru klienta
- Prémie za bezeškodní průběh na konci pojištění
- Rychlé změny podle aktuálních potřeb klienta (změna pojistného, pojistných částek, varianty pojistného plnění, změna rizikových pojištění, změna dalších pojištěných osob, změna investičních strategie, prodloužení pojistné doby atd.)
- Cenově výhodnější dětské sazby pojistného trvají až do 26 věku dítěte
Kooperativa byla ale úspěšná především v neživotním pojištění, které obsadila na všech třech příčkách. Zlatou korunu získalo havarijní pojištění: Pojištění vozidla NAMÍRU, stříbrnou korunu produkt OPTIMUM – pojištění rodinného domu a domácnosti s připojištěním právní ochrany ve spotřebitelských vztazích a bronz bralo Komplexní pojištění vozidla NAMÍRU – pojištění odpovědnosti z provozu vozidla.
Kooperativa ale slavila úspěch i v pojištění pro podnikatele, ve kterém opět obsadila všechny příčky a konkurenci nechala za sebou. Zlato získal produkt TREND, který je určen pro podnikatele s hodnotou firemního majetku až do 100 mil. Kč, stříbro Komplexní pojištění flotil od Kooperativy, pojištění malých, středních i velkých vozových parků a bronz START PLUS, což je produkt s komplexní nabídkou nejžádanějších druhů pojištění pro malé a střední podnikatele, jejichž hodnota firemního majetku nepřesahuje 25 mil. Kč.
(Produkty posuzuje odborná porota, Finanční akademie Zlaté koruny, kterou tvoří finanční společnosti, poradci, novináři, zástupci akademické sféry, podnikatelů atd. V čele poroty stojí pětičlenná Rada Finanční akademie, kterou již několik let vede prof. Ing. Michal Mejstřík, CSc.
Do soutěže přihlašují své produkty finanční společnosti a právo nominovat je na „divokou kartu“ mají také všichni členové Finanční akademie a zástupci organizátora. V posledních 12 letech se do soutěže aktivně zapojily prakticky všechny významné banky, pojišťovny a nebankovní společnosti.)
Výsledkovou listinu naleznete ZDE.
Komentáře
Přidat komentář