Allianz provozuje smíšenou pojišťovací činnost s orientací více na NŽP, kde je dlouhodobě na 3. místě, zatímco na trhu ŽP je na 7. místě.
Allianz se rozhodla v POV výrazně zvýhodnit klienty, kteří nezpůsobují škodu. Podle výpočtu na jejich vlastních stránkách se touto úpravou dostala mezi pojišťovny cenově průměrné. Tuto variantu však pravděpodobně nenabízí prostřednictvím internetových porovnávačů, protože podle nich zůstává stále jednou nejdražších, přičemž rozdíl mezi sazbou spočtenou na vlastních stránkách a na stránkách porovnávačů je více než 40 %!
Novinkou je také spuštění asistenční služby v souvislosti s ŽP pod názvem Modrá linka (informace o zdravotnických zařízeních, ordinačních hodinách, služby domácí péče, dovoz obědů, asistence v domácnosti apod.
V souvislosti s událostmi v severní Africe vyšla pojišťovna vstříc svým klientům a umožnila jim požádat o plnění náhrady storno poplatků při stornu zájezdu z důvodu nepokojů.
Allianz patřila mezi pojišťovny, které se snažily všemožně pomoci svým klientům v souvislosti se sněhovými kalamitami a povodněmi na počátku roku.
Pojišťovna se nadále zaměřuje na boj s pojistným podvodem. Ve své zprávě potvrdila obecně známý fakt, že přírodní katastrofy vytvářejí vhodnou situaci pro podvodné jednání.
Zítra čtěte: Postavení pojišťoven v 1. čtvrtletí 2011: ČPP
NESS Czech s.r.o.
Kateřina Lhotská
Follow @oPojisteni_cz
Komentáře
Přidat komentář