V průběhu 1. čtvrtletí představila Generali vylepšení svého ŽP Allegro nabízené v síti Partners. Jedná se rozšíření asistenčních služeb a seznamu onkologických onemocnění. Dále upravila výplatu plnění denní dávky při neschopnosti od 1. dne (při úrazu a některých vážných chorobách po 2 letech od sjednání). Spolupráce s Partners je prezentována oběma společnostmi jako velmi přínosná. Objektivně je třeba uznat, že na českém pojistném trhu není v záplavě různých ŽP rozdílné kvality a nákladovosti příliš mnoho dobrých rizikovek. Allegro (nebo jeho originál BeneFIT) tak pokrývá poměrně zajímavou a podle našeho názoru perspektivní oblast poptávky.
Generali se snažila co nejvíce zpružnit likvidaci pojistných událostí v souvislosti s přírodními pohromami ze začátku roku (sněhové kalamity a povodně).
Generali pojišťovna se dále soustředila na zvyšování úspěšnosti v boji s pojistným podvodem a dosáhla v této oblasti výrazného zlepšení.
Zítra čtěte:
Postavení pojišťoven v 1. čtvrtletí 2011: ING
NESS Czech s.r.o.
Kateřina Lhotská
Follow @oPojisteni_cz
Komentáře
Přidat komentář