Zavarovalnica Triglav vykázala v pololetí o 20 % vyšší zisk než loni


			Zavarovalnica Triglav vykázala v pololetí o 20 % vyšší zisk než loni

Společnost Zavarovalnica Triglav, mateřská společnost Triglav pojišťovny, vykázala v prvním pololetí letošního roku čistý zisk ve výši 30,4 milionů EUR, což je o 20 % více než ve stejném období loňského roku. Vynikající ekonomické výsledky zaznamenal také celý holding Triglav Group, jeho čistý zisk se meziročně zvýšil o 90 %.


Slovinská společnost Zavarovalnica Triglav dosáhla v pololetí letošního roku čistého zisku ve výši 30,4 milionů EUR, ve stejném období vykázal holding Triglav Group zisk 34,1 milionů EUR. V obou případech jde o meziroční nárůst o desítky procent. Dozorčí rada vyhodnotila tyto ekonomické výsledky jako velmi úspěšné a hodlá na ně navázat ve druhé polovině roku 2011.


Spíše než na udržení tržního podílu se naše mateřská společnost v letošním roce zaměřila na optimalizaci všech firemních procesů z hlediska finanční návratnosti a tato strategie se jí vyplatila,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Celý holding Triglav Group zaznamenal letos výrazný nárůst, významně tak posílil svoji pozici klíčového hráče na pojistném trhu v evropském regionu, doplnil Baný.


Zavarovalnica Triglav dosáhla letos v pololetí zisku před zdaněním ve výši 44,2 milionů EUR, což je 41 % více, než ve stejném období loňského roku. Nezdaněný zisk holdingu Triglav Group ve stejném období činil 49 milionů EUR, což znamená meziroční navýšení o 101 %. Do konce roku plánuje Triglav Group dosáhnout čistého zisku ve výši 54 milionů EUR.


Velmi dobrých výsledků dosáhla skupina především díky jasné a důsledně dodržované politice řízení rizik a obchodní strategii zaměřené na boj s dopady ekonomické krize. V budoucnu hodlá Triglav Group vedle dalšího rozvoje klást stále větší důraz i na problematiku společenské zodpovědnosti firem,“ doplnil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny.

Triglav

Zdroj: Triglav

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články