„Češi vnímají životní pojištění jako produkt na celý život. Finanční motivaci ale berou jako dobrý důvod pro ukončení stávajícího pojištění a sjednání smlouvy jinde,“ říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Třetina z těch, kteří se již přepojistili, uvádí jako důvod lepší nabídku od finančního poradce.“
Čtvrtina dotázaných má životní pojištění sjednané méně než dva roky, necelá polovina více jak 5 let. Smlouvu nejčastěji sjednali s poradcem pojišťovny nebo s nezávislým finančním poradcem. Přímo na pobočce banky pojištění sjedná jeden klient z dvanácti. Češi vědí, kolik za pojištění platí, nejčastěji uvádějí částku 600 Kč měsíčně.
Výzkum pro Pojišťovnu České spořitelny realizovala společnost Ipsos pomocí on-line výzkumu na 1 017 respondentech ve věku 18 – 65 let.
Komentáře
Přidat komentář