Pojišťovna České spořitelny spustila nový web – více orientovaný na klienty


			Pojišťovna České spořitelny spustila nový web – více orientovaný na klienty
27.1.2015 Pojistný trh

Pojišťovna České spořitelny spustila nové webové stránky, více zaměřené na potřeby stávajících i potenciálních klientů. Kromě nového designu tak klient na www.flexi.cz najde přehlednou sekci hlášení pojistných událostí s interaktivními formuláři, může aktivovat pojištění rizikových rekreačních sportů či zjistit platební údaje pro svoji pojistnou smlouvu. Zájemce o pojištění jistě zaujme kalkulačka, která mu podle jeho potřeb doporučí nejvhodnější nastavení pojistky.  

„Webové stránky získaly svěží design a lépe odpovídají potřebám stávajících klientů i zájemců o pojištění,“ shrnuje hlavní změny Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Web klienty dovede ke správnému formuláři pro nahlášení pojistné události nebo jim umožní aktivovat pojištění rizikových rekreačních sportů. Zájemci o pojištění si mohou nastavit pojistku podle své aktuální životní situace: Kalkulátor jim na míru spočítá pojistné podle toho, jestli chtějí zabezpečit celou rodinu, pojistit děti, sportují nebo mají hypotéku.“

Nejdůležitější změny:

  • Orientace na klienta – lze aktivovat rizikové rekreační sporty, podívat se na platební údaje a výši pojistného, přehlednější je sekce Hlášení pojistné události s interaktivními formuláři
  • Vyhledávání kontaktních míst s využitím polohy návštěvníka
  • Nová kalkulačka životního pojištění – naviguje návštěvníka přes jeho potřeby, více se zaměřuje na zajištění vážných rizik
  • Přehlednější webové stránky – nový design, jednodušší orientace, stručnější texty, vylepšené vyhledávání podle klíčových slov 

Na vzniku nových webových stránek se podílely společnosti MULTIMA a.s. a Don’t Panic s.r.o. Podívejte se na výsledek na www.flexi.cz.

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články