„Webové stránky získaly svěží design a lépe odpovídají potřebám stávajících klientů i zájemců o pojištění,“ shrnuje hlavní změny Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Web klienty dovede ke správnému formuláři pro nahlášení pojistné události nebo jim umožní aktivovat pojištění rizikových rekreačních sportů. Zájemci o pojištění si mohou nastavit pojistku podle své aktuální životní situace: Kalkulátor jim na míru spočítá pojistné podle toho, jestli chtějí zabezpečit celou rodinu, pojistit děti, sportují nebo mají hypotéku.“
Nejdůležitější změny:
- Orientace na klienta – lze aktivovat rizikové rekreační sporty, podívat se na platební údaje a výši pojistného, přehlednější je sekce Hlášení pojistné události s interaktivními formuláři
- Vyhledávání kontaktních míst s využitím polohy návštěvníka
- Nová kalkulačka životního pojištění – naviguje návštěvníka přes jeho potřeby, více se zaměřuje na zajištění vážných rizik
- Přehlednější webové stránky – nový design, jednodušší orientace, stručnější texty, vylepšené vyhledávání podle klíčových slov
Na vzniku nových webových stránek se podílely společnosti MULTIMA a.s. a Don’t Panic s.r.o. Podívejte se na výsledek na www.flexi.cz.
Komentáře
Přidat komentář