Podstatnou část objemu pojistného tvoří jednorázy a proto je poměrně překvapivé, že jsou její čtvrtletní výsledky tak vyrovnané. Určitě na to nemají vliv hodnoty za NŽP, jak ukazuje následující přehled. V této oblasti je postavení pojišťovny marginální.
Mnohem důležitější roli hraje pojišťovna v ŽP, kde se postupně posunula až na pozici „dvojky“ a je poměrně blízko pozici lídra trhu. I ona má však vysoké zastoupení jednorázově placeného pojistného (48,3 %), přestože tento podíl pozvolna klesá. Pojišťovna ovšem také slušně posiluje v běžně placeném pojistném. Kdyby došlo k výrazným poklesům v jednorázech, svoji pozici kvůli tomu oslabí jen málo.
Pojišťovna ČS se soustředila především na marketingovou podporu svého „vlajkového“ produktu – pojištění Flexi. Ve druhé polovině roku se pak věnovala přípravě a představení inovací tohoto produktu platných od roku 2014. Například bude plnit již od prvního dne pracovní neschopnosti, kryje všechny stupně invalidity nebo zvyšuje pojistnou částku u trvalých následků úrazu.
Kateřina Lhotská, expert pro pojišťovací sektor EY
Komentáře
Přidat komentář