Česká pojišťovna spouští kampaň na nové životní pojištění Můj život


			Česká pojišťovna spouští kampaň na nové životní pojištění Můj život
15.9.2014 Tiskové zprávy

Česká pojišťovna dnes startuje svou komunikační kampaň na podporu nového životního pojištění s názvem „Můj život“. Ta má především upozornit na hlavní benefity tohoto produktu, kterými jsou jeho flexibilita, srozumitelnost a jednoduchost.

Podzimní kampaň České pojišťovny bude nasazena od poloviny září a komunikuje největší výhody životního pojištění „Můj život“. Motivem, který propojuje komunikaci napříč mediatypy, je dětská skládačka, složená do obrázku rodiny, a slogan, který vystihuje nejdůležitější atributy nového pojištění – „Můj život je fajn, poskládám si ho sám“.  

Česká pojišťovna odstartuje komunikaci televizními spoty, v další části kampaně bude TV reklama doplněna o sponzoring vybraných pořadů a product placement v seriálu Ordinace v růžové zahradě 2. Během září budou na pobočkách ČP k vidění také zbrusu nové polepy výloh a plakáty. V říjnu se kampaň rozšíří o outdoorové reklamní plochy a podporu v tištěných médiích ve formě inzerce a advertoriálů. Kampaň sází rovněž na kinoreklamu.

V rámci online komunikace jsou zajímavými nástroji, vedle klasické displejové reklamy a videoreklamy také speciální microsite www.mujzivotjefajn.cz a mobilní aplikace s názvem Fungram (k dispozici v týdnu od 15. září). Na microsite si mohou zájemci například spočítat, o kolik se sníží jejich příjem v důsledku dlouhodobé pracovní neschopnosti či invalidity. Aplikace Fungram je potom zábavnou hrou, při které se pobaví celá rodina.

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články