FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň


			FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň
8.4.2015 Tiskové zprávy

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští jarní marketingovou kampaň zaměřenou na komunikaci vážných životních situací. Novým reklamním spotem cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi a na internetu až do konce května.

 

„Komunikační koncept, ve kterém nenásilně upozorňujeme na vážné životní situace pomocí dvojsmyslů, se osvědčil. Proto opět používáme kontrast mezi pohodovou atmosférou spotu a dvojsmyslnými sděleními, které vedou k zamyšlení,“ představuje televizní spot Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Komunikujeme také mimořádnou akci, ve které novým klientům nabízíme dvojnásobné plnění v případě, že v budoucnu vážně onemocní boreliózou, klíšťovou encefalitidou nebo meningitidou. Akce platí pro smlouvy podepsané do konce června.“

 

 

Kampaň poběží od 6. dubna na obrazovkách televizí Nova a Prima. Paralelně se spotem je spuštěna také on-line komunikace na zpravodajských portálech (Novinky, iDnes, Aktuálně) i na odborných finančních serverech.

 

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna ČS

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články