Principem soutěže o Miss Generali je vybrat panenku, vyrobenou zaměstnanci skupiny Generali, která se bude dražit na slavnostní Benefiční aukci v rámci projektu „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“, pořádaného Českým výborem pro UNICEF. Dražba se bude konat 25. listopadu letošního roku v Českém muzeu hudby v Praze. Výtěžek bude použit pro celosvětovou očkovací kampaň UNICEF.
Novinkou letošní volby Miss Generali je účast známých osobností. Do projektu se zapojily Kateřina Brožová, Bára Basiková, Tereza Brodská, Lejla Abbásová, Bára Kodetová a Jolana Voldánová, patrony se stanou také Pavel Šporcl, Pavel Liška, Josef Polášek, Petr Čtvrtníček, Tomáš Hanák a Tomáš Matonoha.
„Hlasování je dvoukolové. Do 20. října mohou lidé na www.panenkypomahaji.cz dát hlas dvanácti panenkám, kterým přiřadí patrony z řad známých osobností. Takto vybrané dvojice postoupí do druhého finálového kola. V něm budou lidé moci hlasovat až do konce října,“ vysvětluje ve zkratce pravidla Jiří Cívka. Panenka, která získá ve druhém kole nejvíc hlasů, se stane Miss Generali 2014, která bude vydražena v rámci aukce UNICEF společně s dalšími panenkami, které pro UNICEF vytvořily známé osobnosti. Na aukci jí doprovodí její patron, kterého určí hlasující.
Za každého hlasujícího věnuje Nadace pojišťovny Generali finanční částku UNICEF na očkování dětí v rozvojových zemích. V prvním kole 3 koruny, ve druhém pak 10 korun. V loňském roce vynesla Miss Generali UNICEF přes 200 tisíc korun.
Hlasující se mohou těšit na zajímavé ceny. „Prvních osm uživatelů, díky jejichž hlasování a hlasování jejich přátel získá UNICEF nejvyšší finanční příspěvek, vyhraje lístky na pražské koncerty vyslanců UNICEF Lennyho Kravitze a Katy Perry. Dva budou také pozváni na benefiční akci,“ uvedl Jiří Cívka z Nadace pojišťovny Generali.
Projekt „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“ běží již několik let a každoročně zachrání život až 3 milionům dětí. „Každá panenka představuje skutečné dítě, které bude v rámci očkovací kampaně UNICEF v rozvojových zemích proočkováno proti šesti hlavním smrtelným dětským chorobám,“ upřesňuje Lana Dukic z Českého výboru pro UNICEF.
Panenky vyráběné dobrovolníky z celé republiky se obvykle prodávají za 600 Kč, což je cena potřebná na očkování jednoho dítěte. Jsou ale i „VIP panenky“, které pomohou mnoha dětem najednou. Jsou to ty, jež vytvořily známé osobnosti, nebo Miss ze soutěže pojišťovny Generali. Takové panenky se pak vydraží za mnohem vyšší částky v řádech statisíců korun.
Komentáře
Přidat komentář