Hvězdy showbyznysu se stanou patrony panenek a pomohou zvolit Miss Generali


			Hvězdy showbyznysu se stanou patrony panenek a pomohou zvolit Miss Generali
10.10.2014 Tiskové zprávy

Nadace pojišťovny Generali spustila na www.panenkypomahaji.cz netradiční kampaň na podporu očkování dětí v rozvojových zemích. V rámci projektu „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“, organizovaného Českým výborem pro UNICEF, vyrobili zaměstnanci skupiny Generali více než 100 látkových panenek. Veřejnost včetně zaměstnanců skupiny Generali má nyní možnost pomocí dvoukolového hlasování vybrat tu nejhezčí, Miss Generali, která bude vydražena na 12. benefiční aukci panenek předních módních návrhářů a známých osobností pro UNICEF. Nadace pojišťovny Generali zároveň připíše symbolickou částku za každého hlasujícího na konto UNICEF. „Letos s námi jde do soutěže také dvanáct celebrit. Stanou se patrony panenek, které postoupí do finále,“ doplňuje člen správní rady Nadace pojišťovny Generali Jiří Cívka.

Principem soutěže o Miss Generali je vybrat panenku, vyrobenou zaměstnanci skupiny Generali, která se bude dražit na slavnostní Benefiční aukci v rámci projektu „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“, pořádaného Českým výborem pro UNICEF. Dražba se bude konat 25. listopadu letošního roku v Českém muzeu hudby v Praze. Výtěžek bude použit pro celosvětovou očkovací kampaň UNICEF.

Novinkou letošní volby Miss Generali je účast známých osobností. Do projektu se zapojily Kateřina Brožová, Bára Basiková, Tereza Brodská, Lejla Abbásová, Bára Kodetová a Jolana Voldánová, patrony se stanou také Pavel Šporcl, Pavel Liška, Josef Polášek, Petr Čtvrtníček, Tomáš Hanák a Tomáš Matonoha.

„Hlasování je dvoukolové. Do 20. října mohou lidé na www.panenkypomahaji.cz dát hlas dvanácti panenkám, kterým přiřadí patrony z řad známých osobností. Takto vybrané dvojice postoupí do druhého finálového kola. V něm budou lidé moci hlasovat až do konce října,“ vysvětluje ve zkratce pravidla Jiří Cívka. Panenka, která získá ve druhém kole nejvíc hlasů, se stane Miss Generali 2014, která bude vydražena v rámci aukce UNICEF společně s dalšími panenkami, které pro UNICEF vytvořily známé osobnosti. Na aukci jí doprovodí její patron, kterého určí hlasující.

Za každého hlasujícího věnuje Nadace pojišťovny Generali finanční částku UNICEF na očkování dětí v rozvojových zemích. V prvním kole 3 koruny, ve druhém pak 10 korun. V loňském roce vynesla Miss Generali UNICEF přes 200 tisíc korun.

Hlasující se mohou těšit na zajímavé ceny. „Prvních osm uživatelů, díky jejichž hlasování a hlasování jejich přátel získá UNICEF nejvyšší finanční příspěvek, vyhraje lístky na pražské koncerty vyslanců UNICEF Lennyho Kravitze a Katy Perry. Dva budou také pozváni na benefiční akci,“ uvedl Jiří Cívka z Nadace pojišťovny Generali.

Projekt „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“ běží již několik let a každoročně zachrání život až 3 milionům dětí. „Každá panenka představuje skutečné dítě, které bude v rámci očkovací kampaně UNICEF v rozvojových zemích proočkováno proti šesti hlavním smrtelným dětským chorobám,“ upřesňuje Lana Dukic z Českého výboru pro UNICEF.

Panenky vyráběné dobrovolníky z celé republiky se obvykle prodávají za 600 Kč, což je cena potřebná na očkování jednoho dítěte. Jsou ale i „VIP panenky“, které pomohou mnoha dětem najednou. Jsou to ty, jež vytvořily známé osobnosti, nebo Miss ze soutěže pojišťovny Generali. Takové panenky se pak vydraží za mnohem vyšší částky v řádech statisíců korun.

Generali

Zdroj: Generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články