„Kampaň bude opět primárně orientovaná na hlavní cílovou skupinu, mladé rodiny s malými dětmi. Komunikaci budeme nově směřovat také směrem k finančním poradcům,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Konceptem Změny nás baví upozorňujeme zejména na možnost měnit průběžně parametry FLEXI životního pojištění dle potřeb klienta a jeho aktuální životní situace,“ dodává Světla Košková.
Televizní kampaň poběží od 6. září do 17. října na televizi Nova a Nova Cinema. V polovině září kampaň doplní polepy na vstupních dveřích do vybraných obchodních center po celé České republice. Pojišťovna chce tímto způsobem oslovit cílovou skupinu v běžném životě a podpořit ztvárnění sdělení Změny nás baví. Komunikace směrem k finančním poradcům bude podpořena inzercí v odborných periodikách a na finančních serverech.
V komunikaci Pojišťovna České spořitelny využije také POS materiály v distribuční síti České spořitelny a v síti externích obchodních partnerů. Zájemci o pojištění mohou samozřejmě informace získat také na internetových stránkách www.flexi.cz a www.pojistovnacs.cz.
FLEXI životní pojištění v současnosti využívá více než 800 000 klientů.
Nová reklama na FLEXI životní pojištění ZDE.
Pojišťovna České spořitelny

Komentáře
Přidat komentář