Klienti AXA penzijní společnosti se mohou osvobodit od papírových výpisů


			Klienti AXA penzijní společnosti se mohou osvobodit od papírových výpisů
25.3.2015 Produkty

AXA penzijní společnost nově umožňuje svým klientům, kteří mají zároveň zřízen účet u České spořitelny, aby své roční výpisy a potvrzení o zaplacených příspěvcích mohli přijímat elektronicky přímo přes aplikaci České spořitelny SERVIS 24. Elektronické dokumenty lidé díky službě E-faktura ČS dostanou pohodlně a jednoduše přímo do zabezpečeného prostředí internetového bankovnictví SERVIS 24.

 

"Jsme rádi, že můžeme našim klientům, kromě mnoha jiných elektronických služeb, nabídnout další způsob, který jim umožní mít přehled o svých financích pohodlně, bez zbytečných starostí a ztrácení času," říká Pavel Trávník, vedoucí úseku administrativy fondů AXA.

 

Tato služba je zdarma a nabízí mnoho výhod. Díky bezpečnému a rychlému doručení si klienti mohou být jisti, že své dokumenty obdrží dříve než běžnou poštou, a také že se cestou nikde neztratí. O každém doručení nového dokumentu jsou navíc informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Všechny dokumenty jsou také archivovány, a je tedy možné se k nim kdykoliv vrátit a najít je přehledně na jednom místě. Klienti si službu mohou aktivovat přímo v internetovém bankovnictví České spořitelny SERVIS 24.

 

Nahrazení papírové korespondence elektronickou, ale také elektronické zpracování smluv a možnost podpisu smlouvy i biometricky prostřednictvím zařízení SignPad, představuje nejen významnou úsporu nákladů na tisk a archivaci dokumentů, ale zapadá také do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož je ochrana životního prostředí nedílnou součástí. V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům například nabízí nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální, ale umožňuje jim také komunikovat on-line prostřednictvím klientského portálu www.axa.cz/moje-axa, kde mohou kdykoliv získat přehled o svých smlouvách a financích. U vybraných produktů mají navíc možnost aktivních operací či přesunu finančních prostředků. Klienti penzijní společnosti mohou na stránkách www.axa.cz on-line provádět také změny ve své smlouvě nebo si sjednat on-line smlouvu novou. Dlouhodobé upřednostňování elektronických služeb je nejen projevem ohleduplnosti k životnímu prostředí, ale současně přispívá také ke zvýšení komfortu při komunikaci s klienty. 

 

AXA penzijní společnost

Zdroj: AXA Penzijní společnost

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články