Pojistné produkty » Penzijní připojištění » Penzijní fond Generali podal žádost o transformaci na penzijní společnost

Penzijní fond Generali podal žádost o transformaci na penzijní společnost

1.3.2012, Penzijní připojištění, Generali

Penzijní fond Generali podal žádost o transformaci na penzijní společnost

Penzijní fond Generali využil zákonné lhůty a počátkem tohoto týdne předal České národní bance svůj transformační projekt. ČNB  bude na jeho základě dohlížet na přeměnu stávajícího penzijního fondu na Generali penzijní společnost a.s.


„Přeměna na penzijní společnost vychází z požadavku účetního oddělení majetku účastníků penzijního připojištění od majetku akcionářů penzijních fondů,“ říká Jiří Střelický, předseda představenstva penzijního fondu Generali. „Všechny stávající vklady našich klientů budou plně převedeny do nového transformovaného fondu, zatímco majetek akcionářů bude evidován penzijní společností. O všech krocích spojených s transformací budou naši klienti informováni dopisy, které začneme rozesílat v následujících týdnech,“ dodává Jiří Střelický.


Legislativa ukládá provedení transformace do 31. prosince letošního roku. Kroky s ní spojené jsou popsané v transformačním projektu, který musel být do ČNB doručen do konce února. Do nových transformovaných fondů budou automaticky převedeni všichni stávající klienti. Prakticky se pro ně nic nezmění. Transformované fondy budou fungovat na podobných principech jako stávající penzijní připojištění. Veškeré jeho výhody zůstanou zachovány. Ať už se jedná o možnost daňového odpočtu, státního příspěvku či garance nezáporného zhodnocení vkladů. Změn nedozná ani výplata naspořených prostředků včetně výsluhové penze.

Generali

Zdroj: Generali

Facebook Twitter

Související články

01.03.2012AEGON podal ČNB žádost o povolení k činnosti penzijní společnosti

anketa

Při cestování do jaké části světa, byste se určitě pojistili proti únosu

13.2%
 
Asie
12.4%
 
Rusko
11.8%
 
Austrálie

Celkem 1176 hlasů.

PR články

Pojišťovna České spořitelny o měsíc prodlužuje akci zaměřenou na vážné životní situace

Pojišťovna České spořitelny o měsíc prodlužuje akci „Dvakrát víc za nemoci způsobené klíštětem“. Klientovi, který si do 31. 7. 2015 sjedná FLEXI životní pojištění (nebo FLEXI JUNIOR) s pojištěním velmi vážných onemocnění a v budoucnu onemocní lymeskou boreliózou nebo klíšťovou encefalitidou, pojišťovna vyplatí dvojnásobek sjednané pojistné částky.

PVZP vyhlásila letní soutěž na podporu cestovního pojištění

Zájezd za 50 000,- korun, elektroniku a cestovní zavazadla v celkové hodnotě dalších padesát tisíc korun mohou vyhrát lidé, kteří si před odjezdem na dovolenou sjednají cestovní pojištění u Pojišťovny VZP.

Přes klientský portál MojeAllianz mohou lidé ovládat své smlouvy na dálku. Je jich už 65 tisíc

Máte nové příjmení, adresu, nebo potřebujete nahlásit jinou změnu? Klienti Allianz to mohou udělat přes portál MojeAllianz, který již téměř tři roky zajišťuje svým uživatelům detailní přehled o pojistkách a platbách, včetně kontaktů na poradce. Z hlediska bezpečnosti jde samozřejmě o pečlivě zabezpečený přístup, podmíněný registrací a příslušnými vstupními údaji, takže žádný únik dat nehrozí. Navíc celkové uspořádání portálu je velmi jednoduché a návodné.

Pojišťovna VZP vyhlásila výsledky soutěže makléřů

Dne 4. června vyhlásila Pojišťovna VZP výsledky obchodní soutěže pro externí zprostředkovatele. První kolo soutěže probíhalo od února do dubna

UNIQA znovu pojistila výstavy ve Smetanově Litomyšli

UNIQA pojišťovna pojišťuje už několik let významnou kulturní událost –Smetanovu výtvarnou Litomyšl, která doplňuje tradiční Mezinárodní operní festival. Dominantou letošního jedenáctého ročníku je výstava Jeden svět nestačí. Ta představuje pozoruhodnou sbírku umění tuzemských i evropských výtvarníků devatenáctého století sběratele Patrika Šimona. Pojistná hodnota padesátky mimořádných děl, která budou k vidění od 12. června do 6. července 2015, činí bezmála padesát milionů korun.

Startuje sezóna dovolených: V zahraničí si dejte pozor především na zažívací potíže

Během minulé letní sezóny pomohla asistenční služba České pojišťovny 2 995 klientům, kteří se na zahraniční dovolené potýkali se zdravotními problémy. Operátoři nejčastěji pomáhali turistům, které trápily zažívací obtíže, infekce dýchacích cest či různé úrazy, a to nejvíce v Egyptě, Turecku a Řecku.

ČSOB Pojišťovna uvádí na trh pojištění Náš domov

ČSOB Pojišťovna uvádí od 1. června 2015 na trh nové pojištění staveb a domácností Náš domov, které poskytuje klientovi široký rozsah krytí rizik v třech různých variantách a volitelná připojištění.

Na základě výsledků hospodaření bude UNIQA pojišťovna svým klientům v kapitálovém životním pojištění

Na základě výsledků hospodaření bude UNIQA pojišťovna svým klientům v kapitálovém životním pojištění připisovat za rok 2014 zhodnocení jejich rezerv běžně placeného pojistného až 4,0 %.

Pojištění GAP bez nutnosti havarijního pojištění?  S Defend Insurance Group to lze.

Společnost Defend Insurance Group rozšířila své portfolio pojištění pro motoristy o speciální druh pojištění GAP, DEFEND Gap MINI, ke kterému není podmínkou sjednání havarijního pojištění.

Hattrick pro Wüstenrot: Ve Zlaté koruně zcela ovládla kategorii stavební spoření

V soutěži Zlatá koruna 2015 v kategorii stavební spoření se na stupních nejvyšších umístily hned 3 produkty stavební spořitelny Wüstenrot. Zlatou korunou odborná porota ocenila její stavební spoření Kamarád+ pro děti do 18 let, Stříbrnou korunu získala loňská produktová novinka stavební spoření ProSpoření a Bronzovou korunu další novinka Wüstenrotu - překlenovací úvěr Půjčka ProBydlení.

Zlatá Koruna: mezi pojišťovnami nadále kraluje Kooperativa

Kooperativa v letošním, již třináctém ročníku prestižní ankety Zlatá koruna, naprosto ovládla kategorie Pojištění pro podnikatele a Neživotní pojištění. Stříbrnou korunu Kooperativa navíc získala v kategorii Životní pojištění. Výsledky v úterý večer slavnostně vyhlásili organizátoři ankety v TOP HOTELu Praha.

Asistenční služby Allianz řeší nejčastěji zabouchnuté dveře, vyhánějí ale i z domů krysy a potkany

Domácí asistenci zavedla Allianz jako první na českém trhu. V počátku jejího fungování evidovala 71 zasáhů, loni už to bylo 3417.Domácí asistence – pojem, který před deseti lety ještě nikdo neznal, natož pak službu, která se pod ním skrývala. Jako první ji na českém trhu ke svému majetkovému pojištění zavedla Allianz a v počátku jejího fungování evidovala asistenční služba 71 zásahů ročně.  V loňském roce jich bylo už skoro 50x více – 3417.

Historický triumf ČPP v anketě Pojišťovna roku

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) zcela ovládla letošní 15. ročník prestižní ankety Pojišťovna roku, kterou každoročně vyhlašuje Asociace českých pojišťovacích makléřů. ČPP bodovala ve čtyřech z pěti vyhlašovaných kategorií a podařilo se jí získat dvě první a dvě druhá místa.

Pojišťovna VZP se umístila na 2. místě v anketě Pojišťovna roku

Pojišťovna VZP, a. s. se umístila na 2. místě v anketě Asociace českých pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku 2014 v kategorii specializovaná pojišťovna.

Pojišťovna roku 2014 v kategorii životní pojištění? PČS a její FLEXI

Pojišťovna České spořitelny se se svým FLEXI životním pojištěním vrací na pomyslný zlatý trůn. Získaným oceněním v soutěži Pojišťovna roku 2014 v kategorii životního pojištění potvrdila, že má mezi pojišťovnami na našem trhu nezastupitelné místo. Ocenění jí udělila Asociace českých pojišťovacích makléřů.

Pojišťovna roku 2014 – jubilejní 15. ročník ankety vyhlášen

Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven (ČAP) a specializovaným serverem oPojištění.cz vyhlásila již 15. ročník odborné ankety Pojišťovna roku, nejstarší hodnotitelské soutěže na pojistném trhu, v níž se hodnocení pojistitelů tradičně ujímají samotní pojišťovací makléři.

FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští jarní marketingovou kampaň zaměřenou na komunikaci vážných životních situací. Novým reklamním spotem cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi a na internetu až do konce května.

Klienti Allianz ušetřili za volání přes 2,5 milionu korun

Je to již rok, kdy Allianz pojišťovna změnila telefonní číslo svého Kontaktního centra pro zákazníky z tzv. „bílé linky“ na běžnou telefonní linku. „Dobrý den, vítejte v Allianz,“ slyší i nadále každý volající z úst herce a dabéra Martina Zahálky, ale za výrazně méně peněz. Zákazníci díky tomu za volání ušetřili už více než 2,5 milionu korun.

Každých 15 vteřin vyráží ve světě k lidem v nouzi asistenční služba Allianz

Asistenční služba Allianz v České republice zaznamenala v roce 2014 celkem 65 853 telefonických hovorů klientů. Nejčastějším důvodem jejich „SOS“ volání byly nehody, poruchy a další problémy s auty – těch bylo bezmála 50 tisíc. Dalších 13 800 telefonátů se týkalo asistence k cestovnímu pojištění, zbytek pak domácí asistence, která je součástí majetkového pojištění Allianz.

Zajištěné bydlení od Wüstenrotu

V Půjčce ProBydlení od stavební spořitelny Wüstenrot je nyní nově možné zažádat o úvěr ve výši 900 tisíc korun bez zajištění nemovitostí...