Pojistné produkty » Penzijní připojištění » Penzijní fond Generali podal žádost o transformaci na penzijní společnost

Penzijní fond Generali podal žádost o transformaci na penzijní společnost

1.3.2012, Penzijní připojištění, Generali

Penzijní fond Generali podal žádost o transformaci na penzijní společnost

Penzijní fond Generali využil zákonné lhůty a počátkem tohoto týdne předal České národní bance svůj transformační projekt. ČNB  bude na jeho základě dohlížet na přeměnu stávajícího penzijního fondu na Generali penzijní společnost a.s.


„Přeměna na penzijní společnost vychází z požadavku účetního oddělení majetku účastníků penzijního připojištění od majetku akcionářů penzijních fondů,“ říká Jiří Střelický, předseda představenstva penzijního fondu Generali. „Všechny stávající vklady našich klientů budou plně převedeny do nového transformovaného fondu, zatímco majetek akcionářů bude evidován penzijní společností. O všech krocích spojených s transformací budou naši klienti informováni dopisy, které začneme rozesílat v následujících týdnech,“ dodává Jiří Střelický.


Legislativa ukládá provedení transformace do 31. prosince letošního roku. Kroky s ní spojené jsou popsané v transformačním projektu, který musel být do ČNB doručen do konce února. Do nových transformovaných fondů budou automaticky převedeni všichni stávající klienti. Prakticky se pro ně nic nezmění. Transformované fondy budou fungovat na podobných principech jako stávající penzijní připojištění. Veškeré jeho výhody zůstanou zachovány. Ať už se jedná o možnost daňového odpočtu, státního příspěvku či garance nezáporného zhodnocení vkladů. Změn nedozná ani výplata naspořených prostředků včetně výsluhové penze.

Generali

Zdroj: Generali

Facebook Twitter

Související články

01.03.2012AEGON podal ČNB žádost o povolení k činnosti penzijní společnosti

Komentáře

adresář
PR články

Chystáte se o jarních prázdninách na slovenské hory? Pozor na nové předpisy!

Počet českých lyžařů, kteří míří na slovenské hory, stále stoupá. Ale neodpovídá tomu bohužel jejich pojištění. „Lidé se při cestách na Slovensko velmi často vůbec nepojišťují. Je to blízko, nepřipadá jim to nebezpečné. Přitom každoročně řešíme na Slovensku v zimě několik desítek škod,“ varuje Jana Konvalinová, vedoucí odboru cestovního pojištění v Kooperativě.

AXA group snižuje uhlíkovou stopu podporou crasharingu a práce z domova

Již od roku 2010 se finanční skupina AXA Group zaměřuje na snižování uhlíkové stopy svých zaměstnanců. Ve svých řadách proto podporuje práci z domova, využívání veřejné hromadné dopravy, carsharing, jízdu do práce na kole nebo videokonference namísto služebních cest. Z aktuálního průzkumu AXA Group vyplývá, že v roce 2014 se AXA těmito nástroji podařilo snížit celkové množství produkovaných emisí o 36 %.

Allianz pojišťovna pokořila unikátní rekord, 179 kolegů společně načetlo audioknihu

Zaměstnanci Allianz pojišťovny si na své konto připsali zajímavý rekord z oblasti charity. Sto sedmdesát devět kolegů společně v průběhu roku 2015 načetlo audioknihu pro nevidomé. „Vyčetli“ si tak unikátní rekord od pelhřimovské agentury Dobrý den. Tolik hlasů jako v audioverzi encyklopedické knihy Olgy Spalové Co to je, když se řekne… se ještě v žádné jiné české audioknížce nesešlo.

Češi se obávají stáří svých rodičů

České domácnosti mají starost o své nejstarší členy. Téměř 70 % rodin se obává o důstojné stáří příbuzných. 80 % z nich je přesvědčeno, že na podzim života svých blízkých nejsou připraveny. Péče o seniory často znamená růst finančních nákladů, respektive omezení pracovní aktivity. To představuje riziko zejména pro lidi středního věku s dětmi – tzv. sandwichovou generaci. Údaje vyplývají z rozsáhlého průzkumu Nadace Kooperativa. Podle něj se dnes o nemohoucí rodiče stará každá pátá česká rodina.

UNIQA pojišťovna zabodovala v soutěži Banka roku 2015

UNIQA pojišťovna dosáhla historicky největšího úspěchu v soutěži Banka roku 2015 vyhlašované společností Fincentrum, když třikrát dosáhla na medailové příčky a získala tak kompletní „sadu medailí“.

Tři čtvrtiny českých dětí si umí najít cestu ke sportu samy

České děti nejsou líné a samy od sebe vyhledávají pohybové aktivity. Třem čtvrtinám z nich dokonce nemusí s výběrem sportu pomáhat rodiče. Ti usměrňují své potomky v méně než třetině případů. Životní styl celé rodiny však má i tak zásadní dopad na celkový vztah dětí ke sportu. Rodiny s pestrými zájmy totiž inspirují děti více než pasivní domácnosti. Tyto a další závěry vyplývají z rozsáhlého průzkumu Nadace Kooperativa „Česká rodina žije“.

PČS získala Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu

Pojišťovna České spořitelny vyhrála soutěž portálu ChytryHonza.cz o největšího inovátora ve finančním sektoru v kategorii pojišťovnických služeb. Svým vítězstvím ve vysoce konkurenčním prostředí IT technologií potvrdila pozici inovátora a lídra v této oblasti, na poli pojišťovnictví. Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu si zástupci pojišťovny převzali ve čtvrtek 22. října v pražském multikulturním prostoru Royal, kde se konalo slavnostní vyhlášení prvního ročníku.

ČPP startuje podzimní kampaň a rozdává dárky a slevy

ČPP dnes startuje novou podzimní kampaň podporující její image univerzální pojišťovny nabízející svým klientům široký výběr produktů z oblasti životního i neživotního pojištění. Kampaň ČPP, která v letošním roce slaví 20 let na trhu, doprovází motto „Slavte s námi a získejte k novému pojištění dárek“.

Pojišťovna VZP se bude více angažovat na slovenském trhu

Pojišťovna VZP má v plánu rozšířit svou působnost na ostatní země Evropské unie, počínaje naším sousedním Slovenskem. Na to se chce soustředit primárně a začala proto i sponzoringem známého sportovce.

Skupina Komerční banky opět uspěla v ocenění hospodářských novin

Další úspěch zaznamenala Skupina Komerční banky v ocenění udělované letos již posedmé Hospodářskými novinami. K obhajobě titulu Nejlepší životní pojišťovna 2015 si Komerční pojišťovna v letošním ročníků připsala první místo i v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2015. Dařilo se i Komerční bance, která v hlavní kategorii Nejlepší banka 2015 a kategorii Bankovní inovátor 2015 získala druhá místa.

Nové pojištění ProDomov EXKLUZIV od Wüstenrotu nabízí nově i IT Asistenci

Wüstenrot pojišťovna rozšířila svou nabídku pojištění stavby a domácnosti ProDomov o variantu EXKLUZIV s vyššími limity v základním krytí pojistných rizik. Ke všem variantám pojištění ProDomov nabízí nově IT Asistenci. Nově lze u Wüstenrotu sjednat i pojištění rekreační domácnosti.

Přes klientský portál MojeAllianz mohou lidé ovládat své smlouvy na dálku. Je jich už 65 tisíc

Máte nové příjmení, adresu, nebo potřebujete nahlásit jinou změnu? Klienti Allianz to mohou udělat přes portál MojeAllianz, který již téměř tři roky zajišťuje svým uživatelům detailní přehled o pojistkách a platbách, včetně kontaktů na poradce. Z hlediska bezpečnosti jde samozřejmě o pečlivě zabezpečený přístup, podmíněný registrací a příslušnými vstupními údaji, takže žádný únik dat nehrozí. Navíc celkové uspořádání portálu je velmi jednoduché a návodné.

ČSOB Pojišťovna uvádí na trh pojištění Náš domov

ČSOB Pojišťovna uvádí od 1. června 2015 na trh nové pojištění staveb a domácností Náš domov, které poskytuje klientovi široký rozsah krytí rizik v třech různých variantách a volitelná připojištění.

Na základě výsledků hospodaření bude UNIQA pojišťovna svým klientům v kapitálovém životním pojištění

Na základě výsledků hospodaření bude UNIQA pojišťovna svým klientům v kapitálovém životním pojištění připisovat za rok 2014 zhodnocení jejich rezerv běžně placeného pojistného až 4,0 %.

Pojištění GAP bez nutnosti havarijního pojištění?  S Defend Insurance Group to lze.

Společnost Defend Insurance Group rozšířila své portfolio pojištění pro motoristy o speciální druh pojištění GAP, DEFEND Gap MINI, ke kterému není podmínkou sjednání havarijního pojištění.

Klienti Allianz ušetřili za volání přes 2,5 milionu korun

Je to již rok, kdy Allianz pojišťovna změnila telefonní číslo svého Kontaktního centra pro zákazníky z tzv. „bílé linky“ na běžnou telefonní linku. „Dobrý den, vítejte v Allianz,“ slyší i nadále každý volající z úst herce a dabéra Martina Zahálky, ale za výrazně méně peněz. Zákazníci díky tomu za volání ušetřili už více než 2,5 milionu korun.

Každých 15 vteřin vyráží ve světě k lidem v nouzi asistenční služba Allianz

Asistenční služba Allianz v České republice zaznamenala v roce 2014 celkem 65 853 telefonických hovorů klientů. Nejčastějším důvodem jejich „SOS“ volání byly nehody, poruchy a další problémy s auty – těch bylo bezmála 50 tisíc. Dalších 13 800 telefonátů se týkalo asistence k cestovnímu pojištění, zbytek pak domácí asistence, která je součástí majetkového pojištění Allianz.