Allianz má na internetu nové autopojištění. Výsledný produkt si motoristé sestaví sami


			Allianz má na internetu nové autopojištění. Výsledný produkt si motoristé sestaví sami
10.2.2015 Produkty

Nové on-line pojištění pro motoristy s názvem iAuto odstartovala Allianz pojišťovna. Povinné ručení a havarijní pojištění si na něm mohou majitelé vozidel sjednat během několika minut, stačí otevřít stránky www.allianz.cz a kliknout na ikonu „pojistit on-line“.

Jde o podobný postup, jako když si vybírají nové auto. Jeho charakteristickým znakem je maximální přehlednost a transparentnost, protože řidič neustále vidí, kolik korun bude za krytí jednotlivých rizik platit. Nové on-line pojištění zahrnuje nejen zkušenosti a náměty našich klientů, ale i poslední trendy, jako je např. rostoucí obliba tabletů. I na nich poskytuje nové iAuto maximálním uživatelský komfort. Aplikace nabízí různé možnosti, ale žádnou nevnucuje a je pouze na uživateli, jaké si zvolí. Čtyři základní balíčky mohou motoristé rozpracovat do více než tisícovky zcela konkrétních variant svého vlastního pojištění.

„Internetové pojištění iAuto dokáže pojistit osobní vůz stejně jako autobus nebo jiný dopravní prostředek a majitel takového vozidla bude platit výhradně za to, co potřebuje,“ říká ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Pavel Martynek. Touto cestou si během chvíle mohou pojistit svůj vůz jak běžní motoristé, tak i ti, kteří jej používají k práci, například majitelé taxi, autoškoly, kurýrní služby atd. „A pokud se nevyskytují na silnici celoročně, snadno si vyberou jenom své vymezené období,“ dodává Martynek.

Jestliže ještě před několika lety byly na trhu pojistky ve stylu „Ber, nebo nech být“, nové iAuto Allianz je sestrojené přesně opačně, neboť klade důraz na motoristovu individualitu a nejlépe jej charakterizuje označení „pojištění hrou“. Výsledkem proto není jedna částka, ale několik variant, které si zájemce o autopojištění může přepnout buď do grafu, nebo do tabulky. A jestliže i přesto bude chtít zodpovědět jakýkoliv dotaz, napíše jej i s časem, ve kterém bude u telefonu a operátor Call Centra mu pak sám zavolá.

Internet je pro Allianz pojišťovnu důležitým doplňkovým prodejním kanálem a na jeho rozvoj klade velký důraz.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články