Banky - nejúspěšnější prodejci životního pojištění v Německu


			Banky - nejúspěšnější prodejci životního pojištění v Německu
1.12.2011 Produkty

Podíl prodeje životního pojištění na přepážkách německých bank v roce 2010 dramaticky vzrostl. Prodej bankopojištění prostřednictvím tohoto kanálu poprvé předběhl prodeje, které vykázali nezávislí zprostředkovatelé. Dokazují to výsledky aktuálního průzkumu poradenské firmy Towers Perrin.
Data byla získána od 80 poskytovatelů, což představuje 85 procent trhu.
V prodeji životního pojištění prostřednictvím bank došlo k výraznému nárůstu o 3,9 procentního bodu. Tento prodejní kanál tak získal 32,1 procentní podíl na trhu.

Jak zjistila agentura Towers Perrin, nezávislí agenti od roku 2006 postupně ztrácejí svůj podíl na trhu. Důvodem změny je obtížná situace na kapitálovém trhu v roce 2010. Z toho banky dokázaly vytěžit maximum.

"Kromě úspěchu bank při prodeji jednorázových produktů se také silně zvýšil jejich podíl v prodeji klasických druhů pojištění, šlo například o rizikové životní pojištění a zaměstnanecké penzijní pojištění," uvádí autor studie Martin Baier.

Současný vývoj v prodeji životního pojištění je třeba vykládat jako všechny statistiky prodeje s velkou opatrností, protože je obtížné zcela přesně zjistit obchodní plnění jednotlivých distribučních kanálů.

Towers Perrin je rovněž přesvědčen, že v letošním roce lze očekávat prudký pokles jednorázově placeného pojistného.


VersicherungsJournal




Zdroj: VersicherungsJournal

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS