Chceme pomoci našim klientům, kteří se v současné době nacházejí v Japonsku, a v případě jejich zájmu pro ně zajistit leteckou přepravu zpět do České republiky,“ říká Ing. Petr Kopecký, člen představenstva a generální ředitel pojišťovny Generali. „Vzhledem k panující situaci nemáme bohužel k dispozici přesné informace o jejich počtech. Proto bychom rádi požádali jejich příbuzné v České republice, aby v případě zájmu kontaktovali naši asistenční službu, která je připravena zajistit jejich dopravu zpět do ČR,“ dodává Petr Kopecký.
Ve spolupráci s asistenční službou situaci v Japonsku monitorujeme a jsme připraveni včas přijmout všechna nezbytná opatření. Lidé, kteří mají u pojišťovny Generali sjednané cestovní nebo životní pojištění, se mohou prostřednictví svých příbuzných v ČR obrátit na linku asistenční služby na čísle 221 586 660 s žádostí o zajištění bezplatné dopravy zpět do ČR.
Klienti pojišťovny Generali, kteří mají uzavřeno cestovní pojištění a jsou v Japonsku, nemusejí mít obavy, protože jejich pojištění je ochrání nejen v případě nemoci či úrazu, ale také pokud by jim nastala újma v souvislosti se zemětřesením. Zároveň bezúplatně prodloužíme cestovní pojištění všem našim klientům, kteří by z důvodu zemětřesení neodletěli z Japonska v plánovaném termínu zpět do ČR a jejich pobyt by se oproti plánu protáhl.
Aktuálně nemáme žádné informace o tom, že by se lidé obraceli na asistenční službu s jakýmkoliv požadavkem na vyhledání možností náhradní dopravy z Japonska zpět do ČR. V případě potřeby jsou operátoři připraveni poskytnout všechny nezbytné informace.
Komentáře
Přidat komentář