Generali je připravena vypravit do Japonska letadlo pro své klienty


			Generali je připravena vypravit do Japonska letadlo pro své klienty
14.3.2011 Pojistný trh

Pojišťovna Generali je připravena zajistit letecký speciál pro své klienty do Japonska. Klienti s cestovním nebo životním pojištěním Generali mohou požádat prostřednictvím svých příbuzných v ČR o zajištění bezplatné letecké přepravy zpět do republiky na lince asistenční služby 221 586 660. Klientům, kteří z důvodu zemětřesení nemohli z Japonska odletět v plánovaném termínu, Generalib bezúplatně prodlouží cestovní pojištění na nezbytně nutnou dobu.

Chceme pomoci našim klientům, kteří se v současné době nacházejí v Japonsku, a v případě jejich zájmu pro ně zajistit leteckou přepravu zpět do České republiky,“ říká Ing. Petr Kopecký, člen představenstva a generální ředitel pojišťovny Generali. „Vzhledem k panující situaci nemáme bohužel k dispozici přesné informace o jejich počtech. Proto bychom rádi požádali jejich příbuzné v České republice, aby v případě zájmu kontaktovali naši asistenční službu, která je připravena zajistit jejich dopravu zpět do ČR,“ dodává Petr Kopecký.

Ve spolupráci s asistenční službou situaci v Japonsku monitorujeme a jsme připraveni včas přijmout všechna nezbytná opatření. Lidé, kteří mají u pojišťovny Generali sjednané cestovní nebo životní pojištění, se mohou prostřednictví svých příbuzných v ČR obrátit na linku asistenční služby na čísle 221 586 660 s žádostí o zajištění bezplatné dopravy zpět do ČR.

Klienti pojišťovny Generali, kteří mají uzavřeno cestovní pojištění a jsou v Japonsku, nemusejí mít obavy, protože jejich pojištění je ochrání nejen v případě nemoci či úrazu, ale také pokud by jim nastala újma v souvislosti se zemětřesením. Zároveň bezúplatně prodloužíme cestovní pojištění všem našim klientům, kteří by z důvodu zemětřesení neodletěli z Japonska v plánovaném termínu zpět do ČR a jejich pobyt by se oproti plánu protáhl.

Aktuálně nemáme žádné informace o tom, že by se lidé obraceli na asistenční službu s jakýmkoliv požadavkem na vyhledání možností náhradní dopravy z Japonska zpět do ČR. V případě potřeby jsou operátoři připraveni poskytnout všechny nezbytné informace.

Generali

Zdroj: generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS