Současná krize je šancí pro pojišťovací makléře. Právě teď by měli aktivně vstoupit na trh, ještě víc než dřív se věnovat klientům, pojištění jejich majetku a ochraně dalších hodnot. V rozhovoru pro časopis AssCompact, odborný časopis pro risk management a řízení kapitálu, to zdůrazňuje Josef Graf.
*Jak se dívá EFM na současnou situaci makléřů?
Aktuální situaci makléřů hodnotíme jako dobrou, respektive velmi dobrou. Naše hospodářství je v současné době pod velkým tlakem. Skoro denně slyšíme ze sdělovacích prostředků zprávy o vlnách výpovědí, které postihly zaměstnance velkých rakouských firem. To samozřejmě pocity lidí velmi ovlivňuje. Myslí na svoji budoucnost, mnohem víc se zabývají výdaji svých domácností a hledají cesty, jak uspořit peníze.
Právě v tom vidíme velkou šanci pojišťovacích makléřů prosadit se v privátním sektoru, pokud nyní aktivně vstoupí na trh. Ale šance jsou také v drobném podnikání, i v v zemědělství, kde rovněž podnikatelé hledají cesty k úsporám. Tam všude je velká šance pro makléře se mnohem víc profilovat. To je pro naši branži ideální situace, abychom začali hovořit s potenciálními klienty.
*Jaké plány má EFM pro tento rok?
Před několika měsíci jsme začali pracovat na posilování sítě našeho rakouského zastoupení a celou síť rozšiřovat. V současné době jsme se zaměřili na západní Rakousko. Ve státech Tiroly a Vorarlberg jsme dosud nebyli vůbec zastoupeni. Města Lienz a Imst se pro nás staly základními kameny pro expanzi směrem do západního Rakouska. Další kanceláře musí a budou brzy následovat. Připojení nových makléřů na náš systém je v plném běhu. Současně s tím pracujeme na budování obchodního vedení. Právě obchodní vedení bude zárukou vysoké míry bezpečnosti pro klienty. Makléři EFM mají tu výhodu, že mají k dispozici stabilní systém podpory a nemusí bojovat s konkurencí jako osamělí jednotlivci.
*EFM má velké plány do budoucna. Je tomu tak?
Rok velkých změn byl pro nás 2007. Velkým krokem byla změna ve vedení našeho software. V současné době se zaměřujeme na optimální podporu makléřů. Právě díky tomu se makléři mohou zcela soustředit na péči o své zákazníky.
Převzato z odborného časopisu AssCompact
Komentáře
Přidat komentář