Stovky milionů lidí navštěvují denně sociální sítě jako je Facebook, Twitter, YouTube, MySpace a LinkedIn. Například LinkedIn je profesionální sociální síť, na které se setkávají profesionálové a diskutují o svých pracovních zájmech. V březnu 2011 síť překonala celosvětově metu 100 milionů registrovaných uživatelů.
Stejně jako všechny ostatní nové technologie, i sociální média přinášejí obrovské možnosti a výhody. Schopnost komunikovat okamžitě, navíc v celosvětovém měřítku, umožňuje firmám oslovit své zákazníky přímo a jednotlivci mohou vyjádřit názory na jakékoli téma, které považují za vhodné.
Jak tyto možnosti rostou, přinášejí sebou i rizika. Podniky i jednotlivci čelí otázkám a problémům, souvisejícím se soukromým, bezpečností, s právy na duševní vlastnictví a odpovědnosti zaměstnanců...
Nicméně výzkum začíná ukazovat, že se časy pomalu mění. Pojištění začíná hrát klíčovou úlohu ve firmách a snižuje potenciální finanční ztráty, způsobené sociálními médii a internetem. Tvrdí to the Insurance Information Institute.
Bílá kniha, vydaná minulý týden s názvem "Sociální média, odpovědnost a pojištění" konstatuje, že "pojištění má klíčovou úlohu ve společnosti a manažeři díky tomu mají možnost snižovat potenciální finanční ztráty, způsobené v budoucnosti sociálními médii a dalšími riziky, souvisejícími s počítači."
Business Insurance
Komentáře
Přidat komentář