Pojištění proti ztrátě hodnoty vozidla


			Pojištění proti ztrátě hodnoty vozidla
23.10.2008 Pojistný trh

Tržní cena nového vozu klesá během prvních několika let od nákupu tak dramaticky, že po třech letech i s nejlepším havarijním pojištěním dostane zákazník v případě totální škody možná jen pouhou polovinu původní pořizovací ceny.

Jak lze zajistit investici do vozidla, o tom hovořil na konferenci pojišťovacích makléřů 2008 Petr Mareš ze společnosti Carlife PMP.

Petr Mareš představil produkt EuroGAP, který umožňuje ochránit finanční hodnotu původní investice. Jedná se o vlajkový produkt společnosti, který finanční investici ochrání na období tří nebo pěti let od data pořízení. EuroGAP je ochodní známka společnosti Carlife pro pojištění proti ztrátě hodnoty vozidla.

Klasické pojištění EuroGAP pokrývá rozdíl mezi obecnou hodnotou vozu v době pojistné události a pořizovací cenou vozu.

Produkt začala společnost nabízet před několika lety a díky jeho úspěchu vyvinula další dvě varianty – EuroGAP Smart a EuroGAP Premium.

Dalším z produktů je LeaseGAP, který klienta ochrání proti dluhu vůči leasingové společnosti, bance nebo jiné finanční instituci, která zákazníkům umožňuje pořídit si auto na splátky.

Zdroj: Carlife

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

RSS

Související články