Pojišťovna Generali ve spolupráci s asistenční službou zajišťovala garance na ubytování do doby plánovaného odletu ve všech případech, které si to vyžadovaly. Jednalo se o většinu českých turistů, kteří vycestovali s CK HELLAS – nejen Řecko. Všech 121 českých turistů dokončilo dovolenou v hotelích, ve kterých byli ubytováni. „Pro všechny turisty zajistila naše asistenční služba transfery na letiště a podle typu zájezdu také letecké či autobusové spojení zpět do vlasti. Se zajištěním autobusu pomohla také sama majitelka cestovní kanceláře,“ doplňuje Jiří Cívka, tiskový mluvčí pojišťovny Generali.
CK HELLAS – nejen Řecko byla pojištěna na 3,9 milionu korun. Podle informací CK by měl být tento limit dostatečný k vypořádání všech oprávněných nároků jejích klientů. Kromě 121 českých turistů, jejichž návrat se postarala Generali, se úpadek dotkl dalších 250 klientů, kteří už na svou dovolenou s CK HELLAS – nejen Řecko bohužel neodjedou.
Poškození klienti této CK se mohou již nyní obracet na asistenční službu Europ Assistance. Podrobné pokyny naleznou na internetových stránkách www.generali.cz. „Klienti cestovní kanceláře HELLAS – nejen Řecko, kteří měli uzavřené individuální připojištění neuskutečnění zájezdu od Generali, mohou očekávat výplatu pojistného plnění do 14 dnů,“ dodal Jiří Cívka, tiskový mluvčí pojišťovny Generali. V opačném případě je z procesních důvodů lhůta až 6 měsíců.
Komentáře
Přidat komentář