Pojišťovna Generali ve spolupráci s asistenční službou zajistila garance na ubytování do doby plánovaného odletu ve všech případech, které si to vyžadovaly. Jednalo se o většinu českých turistů, kteří vycestovali s CK HELLAS – nejen Řecko. Všichni by měli zůstat v hotelích, ve kterých byli ubytováni. „Pro všechny zajišťuje naše asistenční služba transfery na letiště a podle typu zájezdu také letecké či autobusové spojení zpět do vlasti,“ doplňuje Jiří Cívka, tiskový mluvčí pojišťovny Generali.
„Na zítřek zajišťujeme letenky pro návrat devatenácti českých turistů, kteří trávili svou dovolenou na ostrově Lesbos,“ upřesňuje Jiří Cívka. V sobotu se letecky vrátí dalších 8 klientů CK z Kréty. „V závislosti na typu zakoupeného zájezdu zajišťujeme na neděli a na pondělí místa v letadlech a autobusové spojení pro osmdesát tři klientů cestovní kanceláře HELLAS – nejen Řecko, kteří pobývají na Olympské riviéře, na poloostrově Chalkidiki a na ostrově Skopelos. Zpět do vlasti by se tak poslední klienti měli vrátit v pondělí osmnáctého srpna,“ uzavírá Jiří Cívka z Generali.
Cestovní kancelář je s Generali v kontaktu. Spolupráce CK však může výrazně ovlivnit způsob a časovou náročnost vypořádání celé pojistné události a odškodnění klientů. Podle informací CK by měl být limit 3,9 milionu korun dostatečný.
Poškození klienti této CK se mohou již nyní obracet na asistenční službu Europ Assistance. Podrobné pokyny naleznou na internetových stránkáchwww.generali.cz. „Klienti cestovní kanceláře HELLAS – nejen Řecko, kteří měli uzavřené individuální připojištění neuskutečnění zájezdu od Generali, mohou očekávat výplatu pojistného plnění do 14 dnů,“ dodal Jiří Cívka, tiskový mluvčí pojišťovny Generali. V opačném případě je z procesních důvodů lhůta až 6 měsíců.
Komentáře
Přidat komentář