Zlodějů se před dovolenou obává téměř polovina domácností


			Zlodějů se před dovolenou obává téměř polovina domácností
13.7.2010 Pojistný trh

Téměř polovina (46 %) respondentů ankety DIRECT Pojišťovny se obává vykradení domácnosti během pobytu na dovolené. Více než 8 z 10 oslovených v této souvislosti uvedlo, že se snaží před odjezdem na dovolenou práci zlodějům znepříjemnit různými bezpečnostními opatřeními. Nejčastějšími způsoby ochrany jsou používání bezpečnostních zámků a sousedská výpomoc v podobě zalévání květin nebo vybírání pošty ze schránky.

„Z výsledků ankety vyplynulo, že přibližně čtvrtina dotázaných zapojuje do ochrany své domácnosti sousedy. Během dovolené se tak snaží navodit zdání, že domácnost je stále obydlena. Sousedé v rámci výpomoci domácnost navštěvují, rozsvěcují světla, zalévají květiny nebo vybírají poštu ze schránky,“ říká Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí DIRECT Pojišťovny.

Pojištění domácnosti má sjednáno 54 % oslovených. Každý desátý nepojištěný pak aktuálně uvažuje o tom, že si pojištění domácnosti v dohledné době sjedná.

DIRECT Pojišťovna nabízí všem zájemcům o majetkové pojištění vstupní bonus,
tj. 20% slevu z ceny pojištění. Klienti DIRECT Pojišťovny získávají automaticky v ceně pojištění také dárek v podobě asistenčních služeb a pojištění zahrady či květin na terasách, balkonech apod.

Pojištění domácnosti od DIRECT Pojišťovny se vztahuje nejen na vybavení bytu či domu, jako jsou např. spotřebiče, elektronika, nábytek, šperky či oblečení, ale současně chrání také sportovní či jiné vybavení, jež se nachází v nebytových prostorách – ve sklepě, garáži nebo komoře. Díky pojištění zahrady, které klienti získávají automaticky v ceně pojištění, se ochrana vztahuje také na věci na zahradě, balkonu nebo terase náležící k domu či bytu. Kočárek a invalidní vozík je pak pojištěn kdekoli na území celé České republiky.

Anketa DIRECT Pojišťovny, které se zúčastnilo 450 respondentů, proběhla v červnu v ulicích Prahy, Brna a Ostravy.

Direct


Share/Bookmark

Zdroj: Direct

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články