Podle generálního ředitele společnosti Costa Crociere Michaela Thamma, se společnosti i přes poškození jejího image, které ztroskotání lodi Costa Concordia způsobilo, podařilo udržet 95 procent zákazníků. Uvedl to v rozhovoru pro německý týdenník Bild am Sonntag.
Kromě toho dodal, že více než 50 procent cestujících, kteří byli na palubě při ztroskotání lodi Costa Concordia, od té doby učinilo další plavbu se společností.
Společnosti Carnival musela po katastrofě čelit odlivu zákazníku a byla nucena snížit ceny a věnovat velké prostředky na reklamu, to mělo samozřejmě vliv na pokles zisku.
Vrak lodi dlouhé 290 metrů loď loni v září narovnán a zajištěn. V současné době probíhá jeho odtažení do Janova. Jedná se o nejnákladnější a technicky nejnáročnější záchranu lodi v historii námořní dopravy. Celá operace by měla být dokončena v průběhu měsíce července.
Reuters
Komentáře
Přidat komentář