Z oblasti zemědělského pojištění máme zatím hlášeny přes čtyři desítky škod v očekáváné výši přesahující deset milionů korun. Škodilo zejména krupobití a nejpostiženějšími plodinami jsou řepka, pšenice, mák a chmel. "Uplynulý víkend byl co do počtu škod způsobených krupobitím zatím nejhorší od počátku tohoto roku," uvedla mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková.
Pojistné události mohou klienti hlásit na klientskou linku 841 114 114. K nahlášení škody lze rovněž využít tištěného formuláře na všech obchodních místech ČP, webových stránek nebo mobilní aplikace Pojišťovna pro chytré telefony. Po nahlášení pojistné události budou klienti kontaktováni mobilním technikem, aby si dohodli termín prohlídky.
Jak postupovat při řešení živelní škody:
-
Pořiďte seznam poškozených věcí, pokud máte pořizovací doklady, připojte je k seznamu.
-
Zdokumentujte (ideálně fotoaparátem) vzniklé škody, zvlášť pokud odstraňujete následky ještě před prohlídkou mobilním technikem.
-
Začněte s odstraňováním škod, jakmile to bude možné.
-
Evidujte náklady a práce, které jste vynaložili na likvidaci škody – mohou být součástí náhrady vaší škody.
-
Připravte si pojistnou smlouvu před příchodem mobilního technika.
-
Při prohlídce mobilním technikem je možnost požádat o vyplacení zálohy na pojistné plnění.
Komentáře
Přidat komentář