Klientům doporučujeme co nejrychleji nahlásit škodní událost telefonicky na klientskou linku 841 444 555. Posílili jsme počty operátorů a přijali veškerá možná opatření ke zvládnutí očekávaného náporu hlášení klientů z povodňových škod. Operátoři jsou klientům k dispozici v pracovní dny od 8 do 20 hodin a o víkendu od 9 do 17 hodin. Oznámit škodní událost lze také prostřednictvím formuláře „Oznámení škodní události“, který je k dispozici na webových stránkách pojišťovny www.cpp.cz.
ČPP zvládá vyřizování škod se zvýšením úsilím, také technici z oblastí, které nejsou zasaženy povodní (jedná se o moravskou část republiky) byli staženi do postižených oblastí k zajišťování prohlídek.
Pro usnadnění a rychlé vyřízení pojistné události ČPP doporučuje:
-
Co nejdříve nahlaste škodní událost na linku 841 444 555 (připravte si číslo pojistné smlouvy a pokud to není možné, stačí jméno a rodné číslo).
-
Udělejte všechna opatření k zabránění zvětšování rozsahu škody.
-
Pořiďte fotodokumentaci rozsahu škody.
-
Sepište si seznam zasažených věcí s uvedením ceny, stáří a rozsahu poškození věcí.
-
Je-li to možné, zajistěte doklady k zasaženým věcem (účty, záruční listy atd.).
-
Zasažené věci, u kterých je to možné, ponechejte v původním stavu pro prohlídku pracovníkem pojišťovny.
-
Poškozené elektrické spotřebiče nezapínejte, ale zabezpečte pro posouzení odbornou opravnou.
Po oznámení škodní události je klient buď kontaktován pracovníkem likvidace pojistných událostí, nebo obdrží dopis s informací o registraci škody a ev. žádostí o dodání dokladů nutných k likvidaci. Po ukončení šetření škody je - v případě likvidnosti škody - pojistné plnění vypláceno ze zákona nejpozději do 15 dnů.
Komentáře
Přidat komentář