ČPP vyplatila svým klientům již 23 milionů korun


			ČPP vyplatila svým klientům již 23 milionů korun
18.6.2013 Pojistný trh

Více než 900 škod v celkové výši dosahující 390 mil. Kč již nahlásili klienti ČPP po ničivých povodních na začátku června. K dnešnímu dni ČPP již vyplatila pojistné plnění či zálohu na pojistné plnění v celkové výši téměř 23 mil. Kč.

Nejčastěji evidujeme škody z majetkového pojištění občanů, klienti hlásili především poškození svých rodinných domů, zničené interiéry, vyplavené sklepy nebo škody na motorových vozidlech. Několik velkých škod registrujeme u podnikatelů.

„Naši likvidátoři stále provádějí prohlídky v místech hlášení škod, abychom zajistili co nejrychlejší likvidaci poškozeného majetku, probíhají tyto prohlídky i o víkendových dnech,“ říká Václav Hönig, ředitel úseku neživotního pojištění České podnikatelské pojišťovny.

Klienti mohou hlásit škodní událost telefonicky na klientskou linku 841 444 555. Operátoři jsou klientům k dispozici v pracovní dny od 8 do 20 hodin a o víkendu od 9 do 17 hodin. Oznámit škodní událost lze také prostřednictvím formuláře „Oznámení škodní události“, který je k dispozici na webových stránkách pojišťovny www.cpp.cz.

Po oznámení škodní události je klient buď kontaktován pracovníkem likvidace pojistných událostí, nebo obdrží dopis s informací o registraci škody a ev. žádostí o dodání dokladů nutných k likvidaci. Po ukončení šetření škody je - v případě likvidnosti škody - pojistné plnění vypláceno ze zákona nejpozději do 15 dnů.

Česká podnikatelská pojišťovna


Zdroj: ČPP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články