Nejčastěji evidujeme škody z majetkového pojištění občanů, klienti hlásili především poškození svých rodinných domů, zničené interiéry, vyplavené sklepy nebo škody na motorových vozidlech. Několik velkých škod registrujeme u podnikatelů.
„Naši likvidátoři stále provádějí prohlídky v místech hlášení škod, abychom zajistili co nejrychlejší likvidaci poškozeného majetku, probíhají tyto prohlídky i o víkendových dnech,“ říká Václav Hönig, ředitel úseku neživotního pojištění České podnikatelské pojišťovny.
Klienti mohou hlásit škodní událost telefonicky na klientskou linku 841 444 555. Operátoři jsou klientům k dispozici v pracovní dny od 8 do 20 hodin a o víkendu od 9 do 17 hodin. Oznámit škodní událost lze také prostřednictvím formuláře „Oznámení škodní události“, který je k dispozici na webových stránkách pojišťovny www.cpp.cz.
Po oznámení škodní události je klient buď kontaktován pracovníkem likvidace pojistných událostí, nebo obdrží dopis s informací o registraci škody a ev. žádostí o dodání dokladů nutných k likvidaci. Po ukončení šetření škody je - v případě likvidnosti škody - pojistné plnění vypláceno ze zákona nejpozději do 15 dnů.
Česká podnikatelská pojišťovna
Komentáře
Přidat komentář