„Hlášení přicházejí prakticky z celé České republiky. Nejvíce z jižních, západních, severních, východních a středních Čech. Od rána jsme přijali už více než 400 telefonátů našich klientů. Většinou jde o zatopené nebo vytopené nemovitosti. Dále poškozená auta, ale i zahrady, rekreační objekty. Výjimečně i průmyslové výroby – zatopené sklady, výrobní linky,“ uvedla Iva Knapová, ředitelka Klientského centra ČSOB Pojišťovny.
ČSOB Pojišťovna vyslala do terénu všechny mobilní techniky. „Operativně je nasazujme z nezasažených regionů do těch postižených, abychom prohlídky realizovali v co nejkratším čase,“ uvedl Marcel Klaban, ředitel Odboru likvidací škod ČSOB Pojišťovny.
Jak postupovat v případě škody z povodní, 5 základních pravidel
- zabezpečte poškozenou věc, vozidlo nebo nemovitost, abyste jejich prostřednictvím neohrozili své zdraví, zdraví třetí osoby nebo životní prostředí
- zabezpečte poškozenou věc proti dalšímu rozšiřování škody
- nahlaste neprodleně pojistnou událost pojišťovně
- před zahájením úklidových prací vše důkladně zdokumentujte fotoaparátem
- připravte si příslušné dokumenty (pojistnou smlouvu, záruční listy/účtenky od poškozených věcí atd.)
Více informací na speciální webové stránce: http://www.csobpoj.cz/cs/Stranky/Povodne.aspx
Komentáře
Přidat komentář