-
Klientka bourala. Při dotazu na to, jakým vozidlem jezdí, odpověděla: „malé, červené“. Proto byla opětovně dotázána na tovární značku vozidla. Klientka odpověděla, že jezdí v "SUZUKI SVIŠŤ". Samozřejmě si spletla zvířátko s vozidlem Suzuki Swift.
-
Při vyplňování hlášení se operátor zeptal, zda má klient připravenou tužku (aby si mohl poznačit číslo pojistné události). Na to klient suverénně odpověděl " Tužek mám plný stůl - chcete nějakou půjčit?"
-
Klient hovořil s operátorem. Když se opakovaně ptal na to s kým hovořil (hovořil s operátorem Bořkem Šiškou), protože špatně rozumí, tak operátor musel své jméno nějak upřesnit. Proto zvolil následující formulaci: Bořek má svátek 12. července a Šiška roste na jehličnatých stromech.
-
Další zajímavá událost, která dokazuje, jaký vliv na nás mají mobilní telefony. Pán volá z PEVNÉ LINKY a ptá se: " To je bezplatná linka? ...slečno, určitě je to bezplatná linka? Já jenom, že nemám kredit..."
-
Další kuriózní situace nastala během vyplňování hlášení o škodní události. Po třetí položené otázce řekl klient: "takových otázek! A velikost bot, výšku a váhu vědět nechcete?!“
-
Hlášení o zničení zapůjčených svatebních šatů. Když se operátorka ptala, jak přesně došlo k jejich poškození, dozvěděla se, že při běžném tanci.
-
Vysvětlení dopravní nehody: při jízdě autem řidič zpozoroval na chodníku veverku. Protože se bál, že by ji mohl přejet, zastavil a dal ji přednost. Veveřička přeběhla v pořádku na druhou stranu vozovky. Bohužel řidič zastavil tak zprudka a nečekaně, že do něj zezadu vrazilo druhé auto. Nárazem bylo poškozeno nejen první (prudce zastavující vozidlo) ale i druhý vůz. Kromě poškození majetku však bohužel došlo i poranění obou cestujících. Oba měli distorsi krční páteře.
-
Z prohlášení zaměstnance: „Já níže podepsaný prohlašuji, že mou chybou – opomněl jsem zkontrolovat vysávanou plochu – došlo ke škodě na průmyslovém vysavači nasátím NEVIDITELNÉHO kusu kamení. Tuto škodu jsem zavinil neúmyslně…. „
ČSOB Pojišťovna
Komentáře
Přidat komentář