„Za nehodu mohla arogantní řepná kampaň“


			„Za nehodu mohla arogantní řepná kampaň“
31.12.2012 Pojistný trh

Přečtěte si, co všechno během letošního roku zaslechli operátoři klientského servisu Allianz pojišťovny od lidí, kteří jim oznamovali pojistnou událost:

 

 

 

 

Motoristé

  • Co se týče okolností, můj vůz původně na parkovišti stál, tedy odpovídal bodu 1 záznamu o nehodě, potom se však bohužel samovolně rozjel podle bodu 2 a vyjel na cestu jako v bodě 4.
  • Prvotní příčinou nehody je podle mne arogantní řepná kampaň, přičemž nepomohly ani zimní pneumatiky.

Cestovatelé

  • Potvrzení od lékaře sice nemám, protože uměl jen finsky, ale přiložená fotodokumentace snad hovoří jasně, že tyto bodance komárů jsou srovnatelné se šlápnutím na mořského ježka, kterého inzerujete jako pojistný případ.
  • Místo nového cestovního kufříku s kolečky nám na letišti vrátili  balík utemovaný vrstvami průsvitné lepenky, jehož totožnost jsme dvě hodiny nebyli schopni zjistit.

Ostatní

  • S poškozenou žiju ve společné domácnosti, tu však máme už několik let rozdělenou na obývák a pokoj.
  • Mapy na stropě se objevují i po opětovném vymalování, takže škoda neustále roste.
  • Z pojistného hlášení golfisty: úraz na palci jsem si holí způsobil sám při nepovedeném odpalu na druhé jamce.
  • Protože na piano u nás tou dobou už dlouho nikdo nehrál, myši si udělaly hnízdo přímo pod klaviaturou a poničily veškeré filcové a některé dřevěné součástky nástroje, aniž bychom to pozorovali.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS