Na základě páteční předpovědi a aktuální hrozby zvyšování hladin řek bylo klientské centrum Allianz pojišťovny připraveno přijímat telefonická hlášení škod nonstop i o víkendu. Této služby využilo zhruba 50 klientů, druhá polovina si vybrala k nahlášení své pojistné události online formuláře na internetových stránkách, kde jsou také podrobné pokyny, jak mají klienti postupovat.
Nejvíce byly zasaženy západní Čechy včetně Plzně a severní Čechy, z nich nejčastěji Lounsko. Jde zejména o drobnější události - zatopené sklepy, garáže, zahradní domky... Všichni klienti již byli kontaktováni a mobilní technici dnes ráno zahájili první prohlídky. Pokud se vývoj počasí nějak dramaticky nezmění, očekává Allianz pojišťovna zhruba 500 škod s plněním kolem deseti milionů korun.
Klienti registrovali o víkendu také další škody, které neměly žádnou souvislost s velkou vodou. Jednou z těch rozsáhlých byl například devastující požár zařízení domácnosti v Moravskoslezském kraji, který vznikl od zkratu a následném výbuchu televizoru.
I nadále jsou pro hlášení škod k dispozici jak operátoři asistenční služby Allianz pojišťovny (Mondial Assistance) na lince 800 170 000, tak i on line formulář na webu www.allianz.cz, který se jmenuje „Oznámení pojistné události“. K oznámení by klienti měli mít pro mobilního technika k dispozici také fotografickou dokumentaci a seznam poškozených věci s uvedením ceny, stáří, případně doklady a účty. Těmito připravenými dokumenty mohou urychlit likvidaci své škody.
Komentáře
Přidat komentář