Finley T. Harckham, akcionář The Insurance Recovery Group, pracující v advokátní kanceláři Anderson Kill&Olick upozorňuje, že firmy si nyní budou chtít zkontrolovat, zda mají krytí pro případ ztrát, vyplývajících z toho, že úřady uzavřely přístup k postiženým oblastem. Není také vyloučeno, že podniky, které myslely v prvé řadě na odstranění škod, by mohly zapomenout na včasné oznámení pojistné události a mohly by tak přijít o pojistné plnění.
„Nemyslím si, že příliš mnoho podniků, které utrpěly škody, si dokáže vypočítat skutečnou výši ztrát,“ uvedl Harckham.
Kromě přerušení provozu metra v New Yorku, došlo také k přerušení provozu na dálnicích v Pensylvánii, New Yorku, New Jersey a Connecticutu a není vyloučeno, že to splňuje podmínky pro pojistnou událost, jakou je přerušení provozu. Odhady firem, které se tím zabývají, nejsou zatím přesné, protože si nejsou jisté rozsahen přerušení provozu a jaké typy podniků byly nejvíc postiženy. Neví se zatím, které firmy utrpěly největší škody. Například pod vodou byla celá parkoviště taxíků v New Yorku. Firmě bude trval nějakou dobu, než to všechno zase uvede do chodu.
AIR-Worldwide odhaduje, že ztráty, způsobené pojišťovnám superbouří Sandy, by se mohly pohybovat okolo 15 miliard USD, zatímco konkurenční společnost EQECAT nedávno zvýšila svůj odhad na 20 miliard dolarů.
Risk&Insurance
Komentáře
Přidat komentář