Převedeno do řeči čísel - od poloviny února Allianz pojišťovna eviduje tisíce motoristických pojistných událostí a více než 500 zimních případů, mezi kterými dominuje 296 vodovodních škod a 145 poškození, jež způsobil mráz. Ze záplav jde zatím o tři škody, ale tyto údaje mají pojišťovny až poté, co voda opadne a klienti jim je začnou hlásit. Tíha sněhu byla zatím likvidována jenom výjimečně.
V mrazivé druhé polovině února u lidí s pojistkou od Allianz hořelo ve 33 případech.
Celkově jde o škody za více než 20 milionů korun.
Jakmile lidé ohlásí pojistnou událost, domluví se na návštěvě mobilního technika, který jim jejich škodu prohlédne, vše s nimi sepíše a předá likvidátorovi, který škodu zaplatí.
Jak postupovat při hlášení škody Allianz pojišťovně
-
Pokud máte fotoaparát - zdokumentujte stav nemovitosti i poškozené movité věci po živelné pohromě (povodeň, záplava, vichřice, krupobití, úder blesku, atd.)
-
Pokud nemáte fotoaparát - začněte uklízet nemovitost, poškozené věci shromážděte na jedno místo, mobilní technik je zdokumentuje.
-
Zabraňte vzniku další škody - okamžitě začněte provádět úklid nemovitosti - vysušování, vyklízení, čištění.
-
Zpracujte seznam poškozených věci s uvedením ceny, stáří, případně shromážděte doklady a účty, urychlíte tím prohlídku.
-
Následně budete moci vkládat dokumenty a sledovat stav škody na níže uvedeném odkazu:
http://www.allianz.cz/obcane/sluzby/oznameni-skodne-udalosti/informace-o-skodne-udalosti/
Komentáře
Přidat komentář