„Chtěli bychom vyjádřit upřímnou soustrast rodinám pozůstalých a všem, které tato tragédie zasáhla. Naši klienti se na nás mohou obrátit přímo v klientském centru v Prešově, telefonicky nebo online. Situaci průběžně monitorujeme a jsme připraveni zlikvidovat škody ve zrychleném režimu,” říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele skupiny AXA Slovensko a Česká republika.
Mohlo by vás zajímat: Video: Výbuch plynu v Prešově natočila průmyslová kamera
Průběh likvidace škody mohou klienti AXA sledovat online na internetu, jehož prostřednictvím také mohou předávat potřebné dokumenty, jako například fotografie škod, pořizovací doklady či účty za náklady spojené s likvidací škod. Mají tak vždy aktuální přehled o stavu svého případu, který může být díky této moderní formě komunikace rychleji vyřízen.
Klienti AXA mohou nahlásit škodu:
- Osobně na pobočce ve Slovenské ulici nebo v klientském centru v ulici Volgogradská od pondělí do pátku 8:30-17:00
- Telefonicky na lince +421911926932
- Online na odkazu: https://skody.axa.sk/hlasenie
Komentáře
Přidat komentář