Česká pojišťovna prochází zásadními změnami


			Česká pojišťovna prochází zásadními změnami
6.10.2011 Tiskové zprávy

Od července 2010 probíhá v České pojišťovně řada změn, které mají za cíl stabilizovat podíl na trhu a akcelerovat další růst firmy. Mnoho z těchto změn, např. nové produkty či zjednodušené procesy, již klienti i obchodní partneři ČP v průběhu uplynulých dvanácti měsíců zaznamenali. Tím to ale v žádném případě nekončí. Česká pojišťovna dnes vstupuje do další etapy svého vývoje a logickým krokem tedy je i změna jejího loga a sloganu. Ten nyní vyjadřuje základní princip pojišťovnictví – pomoc druhému. Do naplnění tohoto konceptu bude ČP v dalších dvou letech investovat více než jednu miliardu korun.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.