AXA oblékla spoty školního vzdělávacího programu finanční gramotnosti do škol do nového kabátu

22.4.2015 Vzdělávání

Finanční skupina AXA aktualizovala formát video spotů, kterými zvyšuje finanční gramotnost žáků základních a středních škol. AXA je generálním partnerem školního vzdělávacího programu Finanční gramotnost do škol, který je vysílán na 402 základních a středních školách zapojených do Školního informačního kanálu. Během 4 let spolupráce oslovily tyto naučné spoty již více než 300 tisíc dětí.

 

"Po čtyřech letech vysílání animovaných spotů, ve kterých byli hrdiny školáci, jsme se rozhodli, že do projektu zapojíme i dospělé. Formou ankety mezi náhodně tázanými dospělými ukazujeme vědomosti či spíše nevědomosti o problematice finanční gramotnosti. Tento nový typ spotů pro dva následující školní roky je po audiovizuální stránce modernější, a zároveň je vtipným oživením, zejména v porovnání s někdy překvapujícím, ale často správným pohledem náctiletých studentů." říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace finanční skupiny AXA.

Vzdělávání v oboru finanční gramotnosti má smysl již od raného věku. Některé studie dávají zelenou už předškolním formám, seriál finanční skupiny AXA je ale určen o trochu starší cílové skupině. Jeho hlavní myšlenkou je sdělit žákům fakta a informace, které se již brzy stanou součástí jejich životů. Již dnes se přitom mnoho z nich setkává s hospodařením ve formě herních mikro-transakcí, stahování placených aplikací či při hospodaření s kapesným.

Školní informační kanál

Projekt ŠIK (Školní informační kanál) nabízí novou formu komunikace s žáky a studenty, a to pomocí nejnovější moderní technologie. Jde o nejsilnější sdělovací prostředek ve školství. Pomocí vzdělávacích videospotů vysílaných v síti školních obrazovek instalovaných do stovek škol v České republice dochází k účinné podpoře prevence společensky nežádoucích jevů a zvyšování gramotnosti mladé generace. Výuka „v obraze“ tak otevírá nový styl komunikace mezi žákem a jeho učitelem, a poskytuje vhodné nástroje pro zefektivnění výuky na českých školách.

SIK_ilustracni

AXA a společenská odpovědnost

Skupina AXA se hlásí ke společenské odpovědnosti. Jejími prioritami jsou spolupráce s komunitami, podpora finanční gramotnosti a ohleduplný přístup k životnímu prostředí. Od roku 2007 je AXA generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Od roku 2011 je AXA generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.

Zdroj: AXA

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články