Lloyd´s poskytuje speciální pojištění ve 200 zemích světa. Licenci na prodej pojištění získal v 79 zemích. Společnosti velmi záleží na tom pronikat na další trhy, právě díky tomuto úsilí získal Lloyd´s v roce 2005 i offshorovou licenci pro Čínu.
Evropa je pro tuto společnost třetím největším trhem. Klíčoví zákazníci přicházejí z Francie, Itálie a Německa.
„V osmi evropských zemích pracujeme na zvýšení tržního podílu,“ konstatoval Bertagna. To je také jeden z důvodů, proč Lloydś oslovil i Českou republiku. „Věříme, že to bude náš spolehlivý partner.
V následujících třech letech je hlavním úkolem společnosti zvyšovat přitažlivost značky Lloyd´s, řídit výkonnost firmy a aplikovat pravidla Solvency II.
„Dalším požadavkem je, aby si syndikáty Lloyd´s vyměňovaly zprávy elektronickou cestou, posílily se vztahy s makléři a zefektivnil se systém pro vypořádání nároků z pojistných událostí,“ uzavřel Bertagna.
DŠ
Komentáře
Přidat komentář