Poradci-sobě.cz – komunitní profesní web pro poradce


			Poradci-sobě.cz – komunitní profesní web pro poradce
26.2.2010 Spektrum

Český internet je zase o něco bohatší. Světlo světa spatřil web Poradci-sobě.cz s podtitulem “Prostor pro všechny, kteří ve světě finančního poradenství něco znamenají…”. Vytváření virtuálních komunit je moderní a bylo jen otázkou času, kdy se podobný finančně-zpravodajský portál pro poradce a konzultanty objeví také v České republice.

Zakladatel webu Martin Viktora sám s nadsázkou charakterizuje svůj projekt jako “finanční Facebook křížený s finančním iDNESem”.

Cílem projektu je vytvoření nezávislé komunikační a informační platformy pro finanční poradce bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Ať jde o poradce z velkých poradenských “multilevelů”, bank nebo poradců na volné noze. Na webu jsou vítáni také zástupci odborné veřejnosti, produktoví experti, obchodní manažeři i samotné finanční a poradenské instituce jako právnické osoby.

Web má pomáhat tolik potřebné kultivaci poradenského businessu a potírání nepravostí, které kazí dobré jméno finančně poradenského cechu. Web je členěn do víceméně klasických sekcí: od Radíme (poradenské know-how), přes Investujeme, Pojišťujeme až po články o poradenských firmách.

Každý článek je možno komentovat, anonymní komentáře však nejsou možné. Podmínkou je registrace. Anonymita by byla v tomto případě ke škodě. Stačí se podívat, jak vypadají diskuse na některých velkých veřejných webech…

Neregistrovaný uživatel bude mít možnost výběru poradce podle regionu a podle specializace, kterou má poradce ovládat. A web Poradci-sobě.cz klientovi doporučí hned několik poradců, kteří dané charakteristiky splňují. Jak budou doporučení poradci vybíráni? Podle Martina Viktora půjde o poradce, kteří budou na webu dostatečně aktivní v diskusních fórech, budou konstruktivně komentovat články, budou přispívat vlastními články a kteří budou pozitivně hodnoceni poradenskou komunitou na webu Poradci-sobě.cz.”

 

Share/Bookmark
Zdroj: red

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.