Společnost Partners zaplatila průzkum oblíbenosti kamenných poboček


			Společnost Partners zaplatila průzkum oblíbenosti kamenných poboček
11.3.2015 Spektrum

Poradenská společnost Partners si zaplatila průzkum u agentury Ipsos, který na 1009 Češích hodnotil jejich spokojenost s kamennými pobočkami. Výsledek tohoto průzkumu podkládá a potvrzuje jejich krok, koupení frenčízy od UniCredit Bank a získat tak do područí nějaké ty bankovní pobočky, po kterých je podle průzkumu poptávka.

 

Z průzkumu vyplývá, že 90% lidí navštěvuje pobočky, z čehož 82% bankovní a 37% pobočky pojišťoven. Přičemž nejvíce je navštěvují lidé ve věku 35 – 49 let. Z těchto průzkumů podle článku na iDNES navíc vyšlo, že Češi jsou konzervativní a nespokojí se jen s online servisem, ale chtějí s lidmi jednat osobně.

 

V článku se zmiňuje mluvčí UniCredit Bank o touze zákazníků zařídit co nejvíce věcí na jednom místě. Záležitosti bankovní, investiční i hypoteční. Čímž téměř odpovídá na, ve vzduchu visící otázku, vyvstávající z nedávného článku: UniCredit Bank zřejmě předá část svých franšíz poradcům z Partners, zda budou finanční poradci z Partners prodávat na pobočkách i další produkty.

 

S důležitostí poboček souhlasí také většina velký pojišťoven. Shodují se na faktu, že na pobočkách vzniká největší množství podepsaných smluv, zatím co zprostředkování online přispívá pouze jedním procentem a to navíc pouze cestovním pojištěním. Lidé se o uzavření životního pojištění chtějí pobavit s reálnou osobou, která navíc dokáže vytvořit i optimální kombinaci pojištění přímo na míru klientovi.

 

Co ovšem klienty na pobočkách trápí, jsou dlouhé fronty doprovázené čekáním téměř padesáti procentům. Ti rovněž oceňují možnost objednat se předem na určitou hodinu.

Dále z průzkumu vyplývá, že Češi mají raději soukromé kanceláře, než open space. V otevřených prostorách chybí soukromí celkem 27 procentům dotázaných.

Třetí největší stížností, byl ze strany zákazníků, nevlídný přístup zaměstnanců na pobočkách. S tou se velká část z nich potýká a považuje jí za velký nedostatek.

 

Co se týče pojišťoven, tak na území ČR má největší síť poboček Kooperativa s 350ti. Na druhém místě je Allianz s 250ti a Česká pojišťovna stojí na třetím stupínku se 195ti.

Autor: Viktor Kořínek

Zdroj: iDNES

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články